جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۴

محسن هاشمی: قطعا برای انتخابات شوراها نامزد نمی‌شوم

دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب: 742760
رئیس شورای شهر تهران درباره حضور یا عدم حضورش در انتخابات آتی شورای شهر تهران در سال آینده گفت: بنایی برای حضور در انتخابات ندارم و این تصمیم قطعی است.
محسن هاشمی: قطعا برای انتخابات شوراها نامزد نمی‌شوم
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، محسن هاشمی با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی شورای شهر تهران در ۳ سال گذشته اظهار کرد: این اقدامات در بخش‌های مختلف صورت گرفته و در حوزه‌های متعدد موفقیت‌هایی را کسب کرده است.

وی با بیان اینکه بنده به عنوان رئیس و عضو شورای شهر به اقدامات انجام شده از سوی شورای شهر تهران در این دوره نمره ۱۵ را می‌دهم، گفت: شورای شهر در این دوره در اهدافی که قانون برای آن‌ها مشخص شده است قدم برداشته است و شاید انتظارات از شورای شهر بالا بوده، اما در این دوره توانسته‌ایم در مسیر قانون حرکت کنیم.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ این پرسش که آیا در دوره بعد به عنوان کاندیدا و نامزد در انتخابات آتی شورای شهر در سال ۱۴۰۰ شرکت خواهید کرد یا خیر گفت: تصمیمی برای حضور در انتخابات آتی شورا‌ها ندارم و این تصمیم قطعی است.

شایان ذکر است محسن هاشمی چندی پیش در پاسخ به سوالی درباره احتمال کاندیداتوری وی برای ریاست جمهوری، از نیاز کشور به یک سوپرمن برای حل مشکلات خبر داده بود و کاندیداتوری را اقدامی غیرعاقلانه خوانده و ابراز امیدواری کرده بود که فریب نخورد!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اين عقلش خوب كار ميكند.
Iran, Islamic Republic of
افرین به نتیجه خوبی رسیدی
خواهشا هوس ریاست جمهوری هم نکن
محسن
Iran, Islamic Republic of
ای وای چه فاجعه بزرگی در انتظار شهر تهران هست تکلیف نامگذاری بقیه خیابان‌ها چی میشه ؟؟؟!! .
United Arab Emirates
اگه آقا محسن شرکت نکنه فک کنم تهران سال دیگه منهدم بشه