جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۲۰
ادامه توهین اصلاح طلبان؛

روحانی حتی نتوانست آبدارچی خوبی باشد!

دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب: 742730
عضو حزب منحله مشارکت گفت روحانی حتی نتوانست آبدارچی خوبی باشد.
روحانی حتی نتوانست آبدارچی خوبی باشد!
به گزارش جهان نيوز، جلال جلالی‌زاده درباره عملکرد دولت روحانی به «انتخاب» گفته است: یک زمانی آقای خاتمی رئیس‌جمهوری سابق گفت که ریاست جمهوری نقش تدارکات‌چی را در کشور ایفا می‌کند ولی ما امروز شاهد آن هستیم که آقای روحانی حتی نتوانستند یک آبدارچی خوبی باشند و در انجام این نقش خودشان هم خوب نبودند. البته همان وقتی که چهره‌هایی چون آقای نوبخت و آقای واعظی امور دولت را در دست گرفتند، ما باید انتظار چنین اتفاقاتی را می‌داشتیم.

عضو فراکسیون مشارکت در مجلس ششم با انتقاد از عدم مشورت مسئولان دولتی با کارشناسان و نحوه تصمیم‌گیری آنان در مواجهه با مشکلات کشور، تصریح کرد: اینکه مسئولان دولتی خودشان را بی‌نیاز از مشورت و هم‌اندیشی با کارشناسان و صاحب‌نظران می‌دانند و یا برخی مقامات دولتی حتی حاضر نیستند وقتی را برای دیدار با وزرا صرف کنند، معلوم است که شرایط کشور بهتر از چیزی که امروز شاهد هستیم، نشود.
 
وی افزود: مردم توقع دیگری از دولت داشتند و امروز از دولت و رئیس‌جمهوری می‌خواهند که نسبت به این مشکلات پاسخگو باشند. مجلس هم باید به نمایندگی از مردم، مشکلات کشور را از دولت مطالبه کند، چرا که فردا هم مجلس باید در قبال عملکرد خودش به مردم پاسخ بدهد.

جلالی‌زاده گفت: امروز بسیاری از مردم با مشکلات شدید معیشتی و اقتصادی مواجه هستند، فاصله طبقاتی بین مردم بسیار زیاد شده است. یک طبقه خاص در جامعه ویلاها و ماشین‌های لوکس و گران‌قیمت دارند و در مقابل بخشی از مردم از داخل سطل‌های زباله شهری امرار معاش می‌کنند.

وی گفت: آقای روحانی اگر می‌گویید که دولت دست بسته است و نمی‌توانید مشکلات را حل کنید، همین حالا استعفا بدهید. اگر هم امکان حل مشکلات را دارید، پس چاره‌ای پیدا کنید. البته من مسئولی را سراغ ندارم که بخواهد به دلیل ناتوانی در حل مشکلات استعفا بدهد و شاید طعم شیرین میز قدرت چنین اجازه‌ای را به او نمی‌دهد.

سخنان این عضو حزب اتحاد ملت در حالی است که نه خاتمی بلکه اصلاح‌طلبان در سال‌های پایانی دولت خاتمی برای فرار از پاسخگویی موعی شدند رئیس‌جمهور اختیاری ندارد و تدارکاتچی است. آنها با این وجود در تمام انتخابات‌های ریاست‌جمهوری بعدی در سال‌های 84 و 88 و 92 و 96 در حد خودکشی حضور داشتند و معلوم نیست که اگر واقعاً رئیس‌جمهور را تدارکاتچی و بی‌اختیار می‌دانند، چرا این همه در هر انتخاباتی عرق می‌ریزند؛ چنان که از یک سال مانده به انتخابات 1400، سرگرم نامزدبازی هستند.

آبدارچی خواندن آقای روحانی از سوی عضو حزب منحله مشارکت در حالی است که رضا خاتمی دبیر کل سابق همین حزب، در آستانه انتخابات 96 تصریح کرده بود ما اصلاح‌طلبان تضمین وعده‌های روحانی هستیم. این طیف در عین حال بارها از روحانی به عنوان نامزد اجاره‌ای یاد کرده‌اند.
مرجع : کیهان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان حق نقد ندارند.
فقط باید پاسخگو باشند
Iran, Islamic Republic of
این عادت همیشگی سردمداران اصلاح طلب است که هر وقت کار را خراب می کنند و اوضاع را نامساعد می بینند خود را کنار می کشند و مقصر را دیگران می دانند.
محمد
Iran, Islamic Republic of
آره ، حرف حق جواب نداره . .
وحید
United States
بدون فروش نفت روحانی و درآمد روحانی بسیار با تدبیر عمل کرده است.
Iran, Islamic Republic of
با فروش دلار 32 هزار تومنی به ملت و برداشتن مابه التفاوت اون که کاری نمی شه!!!
United States
ملت نیاز به دلار ندارند ، شما غصه نخور ، با درآمد نجومی میان تو صف دلار !
Iran, Islamic Republic of
الان یعنی تو فتوا دادی که دولت به این دلیل حق برداشت از جیب مردم را دارد؟ اگر دولت با قیمت دلار بازی نمی کرد کسی توی صف نمی ایستاد.
Iran, Islamic Republic of
فقط محاكمه عاملين بدبختي
فرزانه
Iran, Islamic Republic of
در کانال تلگرامی ایران نیوز نظرسنجی مذاکره با آمریکاگذاشتن اونوقت بالای ۷۰ درصد مردم موافق هستن ....!!
Iran, Islamic Republic of
خب ببین اصلا چند نفر و از چه طیفی توی این کانال هستند بعد بگو مردم!!
سعید
Iran, Islamic Republic of
عجب ، چه توهین زشتی کردن..
mo
United Kingdom
بیخودی خودتونو خسته نکنید.
Iran, Islamic Republic of
.....
مزان
Iran, Islamic Republic of
باورکردیدفرددراصلاح جامعه ومعیشت نقش دار
سعید
Iran, Islamic Republic of
............
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه روز به روز اوضاع کشور داره بدتر میشه حتی امیدی نیست ....!!!!!
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلب و اصول گرا کیلویی چنده؟.
فرزانه
Iran, Islamic Republic of
در کانال تلگرامی ایران نیوز نظرسنجی مذاکره با آمریکا گذاشتن اونوقت بالای ۷۰ درصد مردم موافق هستن.....
Russian Federation

هر اتفاقی برای آینده این مملکت و مرز و بوم بیوفته این دولت باید یادش بمونه که در این 8 سال نقشی کلیدی در تحققش بازی کرده.!!
فرزانه
Iran, Islamic Republic of
جهان نظرمو کامل نشر بده....