جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۲

عکس/ کامبیز دیرباز در نقش تک‌تیرانداز افسانه‌ای ایران

يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب: 742699
کامبیز دیرباز به‌عنوان بازیگر اصلی فیلم سینمایی «شکار شکارچی» معرفی شد. او قرار است نقش «شهید عبدالرسول زرین» برترین تک‌تیرانداز دفاع مقدس را ایفا کند.
به گزارش جهان نيوز، کامبیز دیرباز به‌عنوان بازیگر فیلم «شکار شکارچی» به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌کنندگی ابراهیم اصغری با نگاهی به حماسه برترین تک‌تیرانداز جنگ‌های معاصر و هشت سال دفاع مقدس «شهید عبدالرسول زرین» معرفی شد.

«عبدالرسول زرین» جزء نیروهای اصلی و بنیان‌گذاران لشکر امام حسین(ع) بود و در جبهه‌ها نقش منحصربه‌فردی را ایفا می‌کرد؛ نشانه‌گیری‌های دقیق شهید زرین بیشترین آسیب‌ها را به دشمن زده است.
 

او با رکورد بیش از ۳ هزار شلیک موفق و با به هلاکت رساندن نظامیان بعثی و چندین تک‌تیرانداز ماهر و فرمانده عراقی خود را به‌عنوان ماهرترین تک‌تیرانداز جهان در جنگ‌های معاصر ثبت کرده است.

این مجاهد والامقام در اسفندماه سال ۱۳۶۲ و در جزیره مجنون و عملیات خیبر به درجه رفیع شهادت نائل آمد. شهید خرازی می‌گوید: پس از شهادت زرین، برادران در بی‌سیم‌ها و رادیو دشمن شنیده بودند که می‌گفتند «صیاد خمینی» را زدیم!
مرجع : خبرانلاین
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسین
Iran, Islamic Republic of
شادی روحش و همه شهدای انقلاب اسلامی ایران صلوات .
Iran, Islamic Republic of
مرد فقط این شهدا بودند ،