کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هاشمی: تهران باید به صورت کامل تعطیل شود

فارس , 27 مهر 1399 ساعت 10:34

رئیس شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه باید به فکر تعطیلی کامل تهران به دلیل شیوع زیاد کرونا باشیم، گفت: در غیر این صورت از پس موج سوم کرونا بر نمی‌آییم.


به گزارش جهان نیوز، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در حاشیه صحن امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران درباره وضعیت کرونا در پایتخت اظهار داشت: این روزها آمار فوتی‌ها به دلیل ابتلا به کرونا در کشور به حدود 300 نفر نزدیک شده و آمار مبتلایان به 5 هزار نفر رسیده است.

وی افزود: همچنین در تهران آمار متوفیان کرونا به 150 نزدیک شده و همه این آمار نشان می‌دهد که باید اقدامات ویژه‌تری جهت مقابله با کرونا انجام داد چراکه عملکرد و برنامه‌های قبلی چندان جواب نداده است.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: باید به فکر تعطیلی کامل تهران و کلانشهرها باشیم در غیر اینصورت از پس موج سوم کرونا بر نمی‌آییم.

هاشمی بیان داشت: از طرفی هم در پاییز آلودگی هوا تأثیر جدی بر روی سیستم ایمنی سالمندان و کودکان می‌گذارد و در حال حاضر تنها راه مقابله با کرونا تقویت سیستم ایمنی بدن است که نداشتن استرس و تغذیه مناسب در این زمینه بسیار حائز اهمیت است.

وی گفت: تأمین ویتامین برای بدن از طریق مصرف گوشت و مرغ، ماهی و میوه و سبزیجات ضروری است و متأسفانه قیمت این اقلام در بازار بسیار گران شده و مردم استرس گرانی اقلام را دارند و امکان تهیه آن برای‌شان مقدور نیست.

رئیس شورای شهر تهران گفت:‌مسئولین سیاسی هم در حال حاضر هماهنگی لازم بین آنها وجود ندارد و متأسفانه متلک‌های بی خود و بچگانه به یکدیگر مطرح می‌کنند و باید فکر اساسی برای حل مشکلات کرد.

هاشمی در پاسخ به این پرسش که جهت رفع آلودگی هوا امسال در پایتخت چه اقدامی انجام می‌گیرد؟گفت:‌هر ساله در آبان طرح ترافیک تقویت می‌شود و حتی از در منازل اجرای آن مدنظر قرار می‌گرفت که امسال نیز با کاهش ترددها و تعطیلی‌ها باید میزان آلودگی را کمتر کرد.


کد مطلب: 742645

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/742645/هاشمی-تهران-باید-صورت-کامل-تعطیل-شود

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com