جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

اسکوچیچ کاندیدای بدشانس ترین مربی تیم ملی!

شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب: 742575
از روزی که دراگان اسکوچیچ هدایت تیم ملی فوتبال را در دست گرفت هر بار یک دردسر موجب شده تا این سرمربی کروات از چشیدن طعم کامل تمرین دادن ستاره های ایران محروم بماند.
اسکوچیچ کاندیدای بدشانس ترین مربی تیم ملی!
به گزارش جهان نيوز، در جمع تیم های غرب آسیا باید ایران را یکی از بدشانس ترین تیم های حاضر در آستانه مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 در آسیا دانست. و در رأس این تیم باید دراگان اسکوچیچ را بدشانس ترین مربی دانست که از روز اول که حکم سرمربیگری اش در فدراسیون فوتبال صادر شد یعنی 17 بهمن ماه سال گذشته نوار بدبیاری های او شروع شد. مربی که هنوز هم در داخل منتقدین زیادی دارد و برای اثبات خود کار سختی در پیش خواهد داشت.

 او در بدو امر با معضل جدید جهان یعنی کرونا مواجه و همه برنامه هایش برای برپایی اردوهای منظم تیم ملی برای بازگشت به مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 را از دست داد. در آن برهه هر روز خبری در این باره می آمد که تمرین تیم ملی استارت می خورد و نمی خورد. تا در نهایت ای اف سی مسابقات را به کلی لغو و برپایی اردوهای تیم ملی از بین رفت.

دراگان در وهله بعد امیدوار بود که با دیدن لیگ برتر بتواند بازیکنان بهتر و آماده تر را به اردوی تیم ملی دعوت کند ولی در آن مورد خاص هم با مخالفت ستاد مبارزه با کرونا در ورزش هیچ رقابتی برگزار نشد تا در نهایت 4 ماه هم به این شکل از دست برود!

دراگان وقتی تصمیم گرفت اردویی جهت آماده سازی تیم ملی برپا کند بار دیگر با مخالفت بازیکنان و مسئولان ستاد کرونا در ورزش مواجه شد و باز هم نتوانست از فیفادی ها و دیگر موقعیت ها استفاده کند. این در حالی بود که هیچ یک از دیدارهای دور برگشت هنوز برگزار نشده و موقعیت تیم ملی مان به گونه ای است که برای صعود قطعی نیاز به بردهای متوالی در هر 4 دیدار دارد وگرنه باز هم کار تیم ملی به اما و اگر می رسد.

این در شرایطی است که تیم های دیگر قاره آسیا مانند ژاپن و قطر توانستند در همین مدت دیدارهای دوستانه خوبی برگزار کنند. ژاپن با کامرون و ساحل عاج دیدار کرد و قطر با غنا، دیداری که قهرمان آسیا در پایان با 5 گل مغلوب شد. غنا همان تیمی بود که دو هفته پیش در مصاف با مالی 0-3 بازنده شده بود.

آخرین بدشانسی اسکوچیچ هم به لغو بازی مالی بر می گردد؛ تیمی که قرار بود در ترکیه با ایران دیدار کند ولی آن بازی هم به دلیل ابتلای تعدادی از بازیکنان مالی به کرونا لغو شد!

اتفاقی که در فیفا دی ها فقط برای این تیم افتاد و یک دیدار خوب تدارکاتی در فیفا دی برای ایران از بین رفت.

از طرف دیگر این را نیز باید به بدشانسی های تیم ملی و سرمربی اش اضافه کرد که اسکوچیچ هنوز نمی داند تاریخ برگزاری دیدارهایش با هنگ کنگ، کامبوج، بحرین و عراق چه زمانی است تا لااقل اردوهای تیمش را برای این منظور برپا کند.

امیدواریم بدشانسی های اسکوچیچ با صعود تیم ملی ایران به مرحله بعد انتخابی جام جهانی و در نهایت خود جام جهانی به فراموشی سپرده شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ابو
United Arab Emirates
اتفاقا"خوش شانس ترين است از صنعت نفت بيرون رفت بيكار بود شانس در خانه اش را زد شد ....
United Arab Emirates
مربی خوبی است وبیکارنمونده