جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

درگیری ماموران دریابانی قشم با قاچاقچیان/ مامور ناجا شهید شد

جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۵
کد مطلب: 742559
به دنبال درگیری ماموران پایگاه دریابانی قشم و میناب با قاچاقچیان یکی از مرزبانان به درجه رفیع شهادت نائل شد.
درگیری ماموران دریابانی قشم با قاچاقچیان
به گزارش جهان نيوز، فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از درگیری ماموران پایگاه دریابانی قشم و میناب با قاچاقچیان و شهادت یک مرزبان در آب های خلیج فارس خبر داد.

سردار  "حسین دهکی" در تشریح این خبر اظهار داشت: تیم گشت دریایی پست کنترل "لافت"، حین گشت زنی متوجه یک فروند شناور متعلق به قاچاقچیان شدند که مأموران سریع فرمان ایست صادر کردند و  قاچاقچیان با بی توجهی به مسیر خود ادامه دادند.

وی افزود: در این عملیات، شناور قاچاقچیان با شناور سازمانی پایگاه دریابانی قشم برخورد و یکی از مرزبانان به نام ستوان دوم "اصغر سالاپور" به شدت زخمی شد که به بیمارستان انتقال یافت ولی به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شد.

سردار دهکی با اشاره به یک عملیات دیگر در آب های سرزمینی میناب تصریح کرد: گشت دریایی ناوگروه شناوری "کوهستک" نیز با دهها شناور قاچاق سوخت مواجه شدند که به علت تمرد و عدم توجه قاچاقچیان به دستور توقف مأموران و هجوم به سمت مرزبانان، برخورد و درگیری به وجود آمد که در این راستا یکی از قاچاقچیان کشته و یک نفر زخمی شد. 

وی بیان داشت: مرزبانان موفق شدند در این عملیات یک فروند شناور قاچاقچی را توقیف و 2 نفر را دستگیر کنند.

سردار دهکی در پایان با تبریک و تسلیت شهادت مرزبان رشید اسلام افزود: مرزبانان ضمن تجدید میثاق با آرمان های والای انقلاب اسلامی بیش از پیش در راستای ایجاد و تثبیت امنیت پایدار در منطقه و مبارزه جدی با هرگونه قاچاق تلاش و کوشش می کنند و از مسوولان استان بار دیگر می خواهیم برای رفع مشکلات مرزنشینان و مبارزه جدی با قاچاق، عزمی بیش از پیش داشته باشند.
مرجع : فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *