پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۳

پخش مستند حاج قاسم از شبکه تلویزیونی آلمان

پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۱
کد مطلب: 742518
یکی از شبکه‌های تلویزیونی آلمان، فیلمی مستند در خصوص شهید سردار سلیمانی پخش کرد.
پخش مستند حاج قاسم از شبکه تلویزیونی آلمان
به گزارش جهان نيوز، به نقل از شبکه الکوثر، یکی از شبکه‌های تلویزیونی آلمان فیلمی مستند را در خصوص شهید سردار سلیمانی به عنوان قوی‌ترین نظریه پرداز استراتژیک در خاورمیانه و یکی از بهتین افرادی که قدرت منطقه‌ای و جهانی ایران را در خلال دهه اخیر تقویت کرده، پخش و اعلام کرد ترور وی به تضعیف ایران منجر نخواهد شد.

بر پایه این گزارش، شبکه «زد دی اف» مستندی را در خصوص شهید سرلشکر قاسم سلیمانی، خصوصیات وی و ترور او منتشر کرد و در آن به شکلی مصور، بر مهمترین فعالیت‌های شهید سردار سلیمانی از زمان پیروزی انقلاب پرداخت.

در این مستند اعلام شد سرلشکر سلیمانی که فرمانده نیروی قدس بود، قدرتمندترین نظریه پرداز استراتژیک در خاورمیانه و به عنوان ستاره‌ای درخشان مورد احترام افراد بود. در این مستند آمده است شهید سلیمانی از زمان جوانی حامی انقلاب بود و در زمان جنگ تحمیلی، از فرماندهان جنگ شد و پس از ان نیز فعالیت‌های وی متمایز گشت.

بر پایه این گزارش، در لبنان، افغانستان و عراق و حتی تا لحظات آخر زندگی، او در خط مقدم جنگ در برابر گروه تروریستی داعش بوده و مدافع سرسخت ایران در برابر دشمنان اصلی آن یعنی رژیم صهیونیستی و گروه‌های تروریستی تحت حمایت عربستان سعودی بود.

گفتنی است در پی اقدام آمریکا در به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ایران و ابومهدی المهندس، نائب رئیس نیرو‌های بسیج مردمی عراق در ژانویه امسال، پارلمان عراق طی مصوبه‌ای خروج نیرو‌های خارجی از خاک این کشور را به تصویب رساند.

مصوبه پارلمان عراق که از اکثریت موافق آرا برخوردار بود، دولت بغداد را ملزم به لغو درخواست از ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا و تعهد نسبت به پایان دادن حضور نیرو‌های خارجی در خاک عراق می‌کند.
مرجع : خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *