کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کفاشیان: باید انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار شود

میزان , 23 مهر 1399 ساعت 13:15

واقعیت این است که اولویت، برگزاری انتخابات است و این وضعیت بلاتکلیفی خوب نیست.


به گزارش جهان نیوز، علی کفاشیان در خصوص شرایط این روز‌های خود و برتری تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم ملی ازبکستان در دیداری تدارکاتی، اظهار داشت: این روزها مشغول مبارزه با کرونا هستیم. البته در کنارش بازی تیم ملی مقابل ازبکستان هم خوب بود و ما تیم خوبی داریم. امیدوارم کادرفنی بتواند این روند را حفظ کند.

وی افزود: ما بازیکنان باکیفیتی داریم و شرایط تیم ملی خوب است. تیم ما می‌تواند حرف زیادی برای گفتن در مسابقات رسمی داشته باشد. ازبکستان تیم خوبی داشت و معمولا ما در بازی مقابل آنها همیشه کار سختی داشته‌ایم و آنها ما را در بازی‌های خود آزار می‌دهند و بازی با کیفیتی از خود ارائه می‌دهند و با کیفیت خود ما را اذیت می‌کنند.

نایب رییس فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت فدراسیون، گفت: تا چند وقت پیش روزی یک ساعت به فدراسیون می‌رفتم و سر می‌زدم، اما الان فدراسیون نیستم و به نظر می‌رسد که خبر خاصی هم نیست. حضور فیزیکی من در فدراسیون دلیلی ندارد، اما اگر کاری باشد حتما به فدراسیون می‌روم و در خدمت دوستان هستم.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که وضعیت اساسنامه به کجا رسید، تصریح کرد: باید این مسئله پیگیری شود. اساسنامه نباید مشکلی داشته باشد و کسی الان مسئولیت ندارد تا کار‌ها پیش برود. شرایط خوب نیست و مطمئنا طولانی شدن این روند، ضربات بیشتری به فوتبال ما می‌زند. باشگاه‌ها کارشان را به هر شکل ممکن و با هر کیفیتی ادامه می‌دهند، اما اگر فدراسیون فوتبال کارش پیش نرود، قطعا در آینده به مشکل می‌خوریم.

وی ادامه داد: واقعیت این است که اولویت، برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال است. این وضعیت بلاتکلیفی خوب نیست. باید براساس اساسنامه فعلی انتخابات برگزار شود. چرا فیفا نباید اجازه برگزاری انتخابات را بدهد؟ فیفا مدت زیادی است که چیزی در این خصوص اعلام نکرده و به نظرم انتخابات باید خیلی سریع برگزار شود. ما فدراسیون فوتبالی مهم و جزو قدرت‌های آسیا هستیم و باید هرچه زودتر وضعیمان تعیین، تکلیف شود. ما روز به روز عقب می‌رویم و نباید وضعیت اینگونه باشد. ما ایران هستیم و کشوری عقب مانده در فوتبال به حساب نمی‌آییم که بخواهند اینگونه با ما برخورد کنند.


کد مطلب: 742399

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/742399/کفاشیان-باید-انتخابات-فدراسیون-فوتبال-برگزار-شود

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com