کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نکات لازم برای نگهداری مایکروفر، جاروبرقی

23 مهر 1399 ساعت 11:37

در این مقاله می‌خواهیم به شما نکاتی درباره نگهداری مایکروفر، ساید بای ساید و جاروبرقی بوش یاد بدهیم تا بتوانید طول عمر آن‌ها را افزایش دهید و دارای کمترین خرابی شوند.


لوازم خانگی برند بوش با وجود بالا بودن قیمت محصولاتش، در میان تمامی برندهای موجود در بازار خریداران زیادی دارد زیرا هم دارای کیفیت بالایی است و هم طراحی زیبایی دارد. از پرطرفدارترین این محصولات میتوان به جاروبرقی، مایکروفر و ساید آن اشاره کنیم. در این مقاله می خواهیم به شما نکاتی درباره نگهداری مایکروفر، ساید بای ساید و جاروبرقی بوش یاد بدهیم تا بتوانید طول عمر آن ها را افزایش دهید و دارای کمترین خرابی شوند.

ما به عنوان نمایندگی بوش در تهران درخدمت شما عزیزان هستیم تا در صورت خرابی لوازم خانگی بهترین تعمیر را برای شما انجام دهیم. کافیست با شماره 22225007-021 تماس بگیرید تا در کمتر از یک ساعت بهترین تعمیرکار بوش به منزل شما بیاید. تعمیرکاران این مجموعه دارای دانش و مهارت بالا در زمینه تعمیرات هستند و دستگاه معیوب شما را به گونه ای تست، عیب یابی و تعمیر می کنند که همانند روز اول کار کند.

نحوه استفاده درست از مایکروفر بوش
 یکی از مهمترین وسایلی که امروزه در هر خانه ای دیده می شود مایکروفر است. این دستگاه به کرات در طول روز توسط اعضای خانواده استفاده می شود و کاربردهای زیادی دارد. شما برای اینکه بتوانید مدت زمان زیادی بدون خراب شدن مایکروویو از آن استفاده کنید باید از دستگاه خود به درستی استفاده کنید و به سایر اعضای خانواده نیز آموزش دهید. در این بخش مواردی را درخصوص استفاده صحیح از مایکروفر برای شما بیان می کنیم.



 

شاید این موارد برای شما بدیهی به نظر می رسد ولی گاهی با رعایت نکردن همین ها دستگاه آسیب جدی دیده است و قابل تعمیر نبوده!!! مورد دیگری که باید حتما آن را در نظر بگیرید این است که در صورت نیاز به تعمیرات مایکروفر بوش حتما با تعمیرگاه و نمایندگی مجاز تماس بگیرید.

ما به عنوان بهترین نمایندگی تعمیرات مایکروفر بوش در تهران می توانیم دستگاه شما را با کیفیتی بی نظیر و با استفاده از قطعات اورجینال تعمیر کنیم. علاوه بر این، این تعمیرگاه به صورت شبانه روزی حتی روزهای تعطیل اماده خدمت رسانی به شما شهروندان عزیز می باشد. با شماره 22225007-021 تماس بگیرید تا تفاوت را احساس کنید.

نحوه استفاده درست از ساید بوش
امروزه ساید بای ساید ها قیمت بالایی دارند و هر کسی توان خریدن آن را ندارد. در صورتی که شما دارای یخچال ساید هستید از آن مراقبت ویژه ای کنید زیرا اگر خراب شود هزینه زیادی را متحمل خواهید شد. شما می توانید تنها با رعایت نکات ساده زیر خراب شدن ساید خود را به تعویق بیندازید و هیچ نگرانی از این بابت نداشته باشید.

 
این موارد به شما کمک می کنند تا بتوانید ساید بای ساید خود را مدت طولانی بدون خرابی داشته باشید. باز هم اگر نیاز به تعمیرکار ساید داشتید با شماره 22225007-021 تماس حاصل فرمایید و خرابی ساید خود را به تکنسین های این نمایندگی مجاز گزارش دهید.

نحوه استفاده درست از جاروبرقی بوش
هر خانه ای هر روز پر از گرد و خاک و کثیفی بر روی فرش، مبل، زمین و ... می شود که تمیز کردن آن ها با دست کار سختی است. اینجاست که اهمیت جاروبرقی به وضوح روشن می شود. شما می توانید با استفاده از جاروبرقی در کمترین زمان ممکن و کمترین خستگی خانه خود را از کثیفی ها برطرف کنید.

مساله ای که باید به آن توجه کنید این است که در صورتی که به طور صحیح از دستگاه خود استفاده نکنید پس از یک یا دو سال خراب می شود و متحمل هزینه زیادی می شوید؛ در حالیکه طول عمر مفید جاروبرقی 10 سال است. در این بخش نکاتی را بیان می کنیم تا با رعایت آن ها بتوانید مدت زمان زیادی از جاروبرقی استفاده کنید و به زودی با خراب شدن آن مواجه نشوید.

 
با رعایت این نکات می توانید به خوبی از جاروبرقی خود سالیان سال استفاده کنید. در صورتی که نیاز به تعمیرات جاروبرقی بوش خود دارید با شماره 22225007-021 تماس بگیرید و از نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بوش بخواهید که تعمیرکاری حرفه ای را به منزل شما بفرستد. تعمیرکار پس از تست و عیب یابی دستگاه هزینه تعمیر را به شما می گوید و در صورت تایید شما تعمیر دستگاه انجام می‌شود.

در این مطلب، برای شما تمامی نکات لازم در خصوص نگهداری جاروبرقی، مایکروفر و سای بای ساید بوش را شرح دادیم در صورتی که می خواهید نکاتی را درباره نگهداری یخچال، ماشین ظرفشویی و لباسشویی بوش بخوانید بر روی لینک کلیک کنید.


کد مطلب: 742382

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/742382/نکات-لازم-نگهداری-مایکروفر-جاروبرقی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com