کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رازهای ثروتمند شدن افراد میلیاردر دنیا

23 مهر 1399 ساعت 9:59

در این کره ی خاکی به اندازه ی همه پول وجود دارد تنها باید راه آن را پیدا کرد و خودتان را شایسته آن بدانید. به کم قانع نباشید و افکار فقیرانه را کنار بگذارید.


به گزارش جهان نیوز، خیلی از افراد به این مساله فکر کرده‌اند که چگونه میلیاردر شوند؟ میلیاردر ها چگونه به نقطه‌ی خود رسیده‌اند و رازهایشان چیست؟ چگونه افراد با اندکی سرمایه و در عرض چند سال به موفقیت رسیده‌اند؟
این موضوع چیز عجیبی نیست چرا که افراد زیادی با پشتکار توانسته اند این مسیر را طی کنند. در این بخش به رازهای میلیونر شدن می‌پردازیم:


*رازهای خانواده‌های میلیاردر دنیا 

۱ـ هدف داشته باشید

یک فرد ثروتمند اهدافی دارد که او را به ثروت و موفقیت می رساند و هیچ کس اتفاقی ثروتمند نمی شود. برای ثروتمند شدن اول باید بخواهید و اراده کنید و همه‌ی تلاش خود را در راستای رسیدن به هدف قرار دهید چون وقتی هدفی ندارید پس مقصدی هم در راه نیست اما با مشخص کردن مسیر زندگی و چشم اندازهایتان، سعی می کنید در آن مسیر که تصور کرده اید قرار بگیرید و موثر عمل کنید.

۲-روی هدفتان تمرکز داشته باشید
افراد معمولی هرچه پیش آید خوشاید را خوش می دانند و در هیچ رخدادی-چه خوش و یا ناخوش- تصمیم گیرنده نیستند در حالی که افراد ثروتمند تمام قدرتشان را بر یک نقطه متمرکز می کنند و به اهداف خود پایبند هستند و تلاش می کنند تا به هدف خود برسند.



۳-هدر ندادن زمان
افراد ثروتمند برای وقت خود ارزش قائل اند و هر کاری را بر اساس زمان بندی انجام می دهند و وقت خود را پای صفحات مجازی و تلویزیون نمی گذارند. این گونه افراد بر خلاف آدم های معمولی دستاوردشان را هر ساعت محاسبه می کنند نه در آخر ماه یا آخر سال چون می دانند زمان یک بار برای آن ها کوک می‌شود.  

۴-مدیریت اولویت‌ها
اولویت بندی یعنی انتخاب کارهای مهم و انجام دادن آن ها به ترتیب اهمیتشان. ممکن است در طول روز کارهای زیادی برای انجام دادن داشته باشید و برای همه‌ی آن ها وقت نداشته باشید، افراد ثروتمند بر اساس اولویتشان یعنی کارهایی که بیشترین سود را برایشان دارد را انجام می دهند و این عادت را در خود پرورش داده اند که کارهایی که زمان، انرژی و پول را هدر می‌دهد را کنار می‌گذارند و یا به دیگران می‌سپارند.

۵-انتقادات و پیشنهادات
اگر تحمل انتقاد و پیشنهاد را ندارید اصلا از جایگاهی که هستید تکان نخورید چرا که انتقاد و پیشنهاد یک نکته ی بنیادی برای موفقیت در کسب و کار است وانتقاد و پیشنهاد موثر ممکن است از هر نقطه ای به سمتتان سرازیر شود، گاهی ممکن است این انتقاد از طرف بدترین منتقدتان باشد که عموما این دسته افراد راه کارهای جالبی برای تغییر ارائه می‌دهند.

۶-یادگیری
کسی که فکر می کند بیشتر از همه می داند، بیشتر از همه ضربه می خورد پس هر چه بیشتر بدانید، درآمد بیشتری خواهید داشت. افراد ثروتمند مدام در حال یادگیری‌اند و این یادگیری آن ها را قدرتمند می کند. هرچند کار و تلاش لازمه ی ثروت است اما شرط کافی برای رسیدن به آن نیست.

۷-تلاش و پشتکار
ثروتمندان عادت نکرده اند که تسلیم شوند چراکه ثروتمند شدن حاصل سال ها تلاش و شکست همراه با پیروزی است. افراد ثروتمند در سفر به سوی هدف خود بارها سرمایه ی خود را از دست داده اند اما با درس گرفتن از اشتباهات خود بالاخره به استقلال مالی رسیده‌اند. 

۸-سخت کار کردن
هیچ کس با تنبلی در کار به جایی نرسیده است. یک فرد ثروتمند نمی داند کلمه ی تنبلی چیست چرا که سخت کار می کند.

مثال افرادی که اجدادا ثروتمند هستند را کنار بگذارید اگر بحث بچه پولدار هم که باشد باید بدانید که ثروتمند ماندن آسان تر از ثروتمند شدن است. حتی اگر کسی ثروت زیادی داشته باشد برای نگهداری آن باید تلاش کند. کسی که در جریان شرایط محیط قرار دارد و همیشه کار و فعالیت می کند، فرصت های بیشتری برای رشد دارد.
 

۹-افکار فقیرانه را کنار بگذارید
در این کره ی خاکی به اندازه ی همه پول وجود دارد تنها باید راه آن را پیدا کرد و خودتان را شایسته  آن بدانید. به کم قانع نباشید و افکار فقیرانه را کنار بگذارید.

۱۰-کار با متخصصان
هر مولتی میلیاردی، گروهی از متخصصان برای توصیه های راهبردی دارد. افراد بسیاری هستند که به حرف آدم های نادرست گوش می دهند و بعد ها دچار پیامد های ویرانگر آن شده اند و این اصل را که باید از متخصص کمک گرفت و به بهترین اظهار نظر ها گوش داد را نادیده گرفته‌اند.

برای رسیدن به مراحل بعدی موفقیت باید یک مربی اجرایی داشته باشید چرا که یک دوست شما را به بیشتر حرکت کردن تشویق می کند ولی مدیر اجرایی چگونگی حرکات قوی تر را به شما آموزش می دهد پس پیدا کردن فردی که بتواند معیارهای درست را شناسایی کند جزو اقدامات اصلی میلیونر شدن است.

سخن آخر
برای مولتی میلیاردر شدن باید ۱۰ الگوی ذهنی در خود پرورش دهید و اگر باور و اراده ی عمیقی داشته باشید، هیچ محدودیتی در رسیدن به آن چه می خواهید وجود ندارد و این مساله مهمترین نکته در مولتی میلیاردر شدن است.


کد مطلب: 742357

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/742357/رازهای-ثروتمند-شدن-افراد-میلیاردر-دنیا

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com