پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۱

یحیی گل محمدی: انگار پرسپولیس یتیم است

دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب: 742200
یک نفر به خودش زحمت نداد بیاید خیرمقدم بگوید یا استقبال کند، انگار پرسپولیس یتیم است و صاحب ندارد.
یحیی گل محمدی: انگار پرسپولیس یتیم است
به گزارش جهان نيوز، یحیی گل محمدی در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس اظهار داشت: تیم با 14 امتیاز قهرمان لیگ برتر شده، فینالیست آسیا شده، قهرمان غرب آسیا شدیم و امروز اولین تمرین بعد از این قهرمانی و شروع کار برای لیگ جدید است. برخی از بازیکنان نیامدند، برخی در تیم ملی هستند و با تیم نصفه و نیمه تمرین می‌کنیم.

گل محمدی ادامه داد: این برای چندمین بار است، خودتان شاهد بودید قرار بود روز گذشته تسویه کنند، ولی یک وعده به وعده‌های قبلی اضافه شد و به خاطر همین بازیکنان به تمرین نیامدند.

سرمربی پرسپولیس در مورد این که رسول پناه مدعی است که پرداختی انجام شده اما به نظر می‌رسد شرایط خوبی وجود ندارد، گفت: من نباید جواب بدهم، آنهایی متولی این تیم هستند باید جواب بدهند. این تیم مدیرعامل و هیأت مدیره دارد. یک نفر به خودش زحمت نداد بیاید خیرمقدم بگوید یا استقبال کند، انگار پرسپولیس یتیم است و صاحب ندارد. نمی‌دانم چه بگویم.

وی افزود: من و کادرم مثل بقیه بچه‌ها مشکلاتی داریم، ‌بازیکنان ما جلوی پا، سر گذاشتند. با تمام مشکلاتی که وجود دارد غیرت گذاشتند. هر طور که حساب کنید از نظر امکانات و... پرسپولیس نباید فینالیست می‌شد، ولی فقط به خاطر غیرت و همت بچه‌ها این اتفاق افتاد.

سرمربی پرسپولیس در مورد پرداخت طلب برانکو گفت: مطالبات او از دو سال پیش مشخص است، هر وقت بحث مطالبات می‌شود می‌گویند پول برانکو، طلب برانکو دستاویزی شده تا پول بچه‌ها را ندهند. 

وی در خصوص وضعیت بازیکنانی مانند شجاع خلیل‌زاده و محمد انصاری اظهار داشت: من نباید در این مورد صبحت کنم، باشگاه باید جواب بدهد. انصاری تا آخر امسال به ما نمی‌رسد. او بازیکن مصدوم ما است و امکان استفاده از او وجود ندارد. با نادری هم چند بار صحبت کردم، قرار بود به باشگاه برود ولی مثل اینکه باشگاه تمایلی ندارد، نمی‌دانم چرا، بقیه بچه‌ها هم همین شرایط را دارند.

گل محمدی در مورد اینکه بر اساس صحبت‌های مدیرعامل به نظر می‌رسد شرایط پرسپولیس گل و بلبل است، ادامه داد: جواب‌هایی که شما می‌خواهید را مدیرعامل باید بدهد. اگر گل و بلبل است وضعیت فینالیست آسیا این است. ما به 8 نفر تمرین می‌کنیم. 

سرمربی پرسپولیس در خصوص شجاع خلیل‌زاده عنوان کرد: به عنوان یک مربی می‌گویم شجاع خلیل‌زاده و بقیه بازیکنان را می‌خواهم. بقیه مشکلات بین بازیکنان و باشگاه است. شجاع ثابت کرده که چقدر پرسپولیس را دوست دارد و به این تیم علاقمند است. چند بار به باشگاه رفته اما مشکلاتش حل نشده، باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

وی در مورد اینکه قبل از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرده بود با این شرایط نمی‌تواند کار کند، افزود: من فعلا می‌توانم به تمرین بیایم و کاری نمی‌توانم بکنم. بگذارید این چند روز بگذرد ببینیم چه می‌شود. 

گل محمدی در خصوص استوری علی کریمی علیه افشین پیروانی گفت: اینها مسائل خیلی حاشیه‌ای است. در مورد باشگاه سوال کنید.
مرجع : خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
باز این ننه من غریبم بازی درآورد
!!