جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱

بدرقه نخست‌وزیر استرالیا با پاشیدن رنگ قرمز به خودرویش

دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۲
کد مطلب: 742182
نخست‌وزیر استرالیا که به سیاست‌های سختگیرانه‌اش در قبال مهاجران شناخته می‌شود، هنگام خارج شدن از دانشگاه کوئینزلند با اعتراضات مدافعان حقوق پناهجویان مواجه و به خودروی او رنگ قرمز پاشیده شد.
بدرقه اعتراضی مسئول ارشد دولتی +عکس
به گزارش جهان نيوز، «اسکات موریسون» نخست‌وزیر استرالیا مجبور شد با اسکورت نیروهای امنیتی از ساختمان دانشگاه کوئینزلند خارج شود، زیرا فعالان حقوق پناهجویان در اعتراض به سیاست‌های او تجمع کرده و به خودرویش رنگ قرمز پاشیدند.

طبق گزارش «اس‌بی‌اس نیوز»، گروهی از معترضان در پردیس اصلی دانشگاه در شهر بریزبن، مرکز ایالت کوئینزلند، تجمع کردند و او را با پاشیدن رنگ قرمز به خودروی دولت استرالیا بدرقه کردند.

به گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، بعد از این اتفاق، در حالی که معترضان شعار «پناهجویان را آزاد کنید» سر داده بودند، موریسون در اسکورت نیروهای پلیس سوار خودروی دیگری شد.

موریسون که به دلیل سیاست‌های سختگیرانه مهاجرت و مرزی خود مورد انتقاد گروه‌های مدافع حقوق پناهندگان قرار دارد، بعد از خلاص شدن از این حادثه، آن را «بسیار ناامیدکننده» توصیف کرد. «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا رویکرد سختگیرانه نخست‌وزیر استرالیا در قبال مهاجران را مورد ستایش قرار داده است.
مرجع : فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چه استقبالی و بدرقه ای کردن!!