کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سایت خبری «جهت پرس» آغاز به کار کرد

20 مهر 1399 ساعت 21:52

«جهت» ضمن اعلام برائت از هرگونه جهت‌گیری سیاسی بر اساس رسالتی که در زمینه امر به معروف و نهی از منکر برای خود تعریف کرده است، سعی می‌کند تاجایی که توانایی دارد جلوی کج‌روی و انحطاط را در جامعه به ویژه مسئولان بگیرد.


به گزارش جهان نیوز، احمد کارآمد مدیرمسئول پایگاه خبری جهت، ضمن اعلام رسمی افتتاح این رسانه اجتماعی اعلام داشت: «پایگاه خبری تحلیلی جهت» روز سه شنبه ۱۵ مهر فعالیت خود را در زمینه اطلاع‌رسانی در حوزه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، فضای مجازی، اجتماعی، ورزشی، چندرسانه‌ای و … آغاز کرد.

وی افزود: رسانه «جهت» با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر «شفافیت» و «مطالبه‌گری» به عنوان مهم‌ترین وظیفه رسانه‌ها، کار ویژه خود را مبتنی بر دو اصل «امر به معروف و نهی از منکر در فضای مجازی» تعریف کرده است. به همین جهت، تیم جوان جهت سعی خواهد داشت با تکیه بر این دو وظیفه مهم در فضای رسانه‌ای اثر بخشی محسوسی داشته باشند.

مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی جهت در ادامه با اعلام اینکه این سایت از آدرس https://jahatpress.ir/ در دسترس مخاطبان عزیز خواهد بود، افزود: با مخاطبان عهد می‌بندیم در مسیر آگاهی بخشی عمومی کلیه مطالب «جهت» از مسیر انصاف و اخلاق خارج نشده و تیم رسانه ای «جهت» متعهد هستند در انتشار و نگارش مطالب استقلال خود را حفظ کرده و مطالبات مردم را در دستور کار خود قرار دهند. لازم به تاکید است کلیه مطالبی که در این رسانه منتشر می شود بدون دخل و تصرف خبرنگاران بوده و گزارشی از رویدادها و واقعیت ها است، به همین جهت سعی و تلاش خبرنگاران «جهت» بر انتشار اخبار صحیح است اما در صورت بروز اشتباهات اطمینان می‌دهیم که نسبت به اصلاح آنها اقدام می‌کنیم.

کارآمد هم‌چنین خاطر نشان کرد : «جهت» ضمن اعلام برائت از هرگونه جهت‌گیری سیاسی بر اساس رسالتی که در زمینه امر به معروف و نهی از منکر برای خود تعریف کرده است، سعی می‌کند تاجایی که توانایی دارد جلوی کج‌روی و انحطاط را در جامعه به ویژه مسئولان را بگیرد هرچند این رسانه حاضر نیست به خاطر برجسته شدن در دنیای پر التهاب خبر، دست به سیاه نمایی بزند.

وی در پایان افزود: اصولگرایی و اصلاح طلبی خط مشی این رسانه نبوده و نخواهد بود بلکه مسیر مستقیم «جهت» انقلابی‌گری است. خطوط قرمز و چارچوب ما در این رسانه، اصول انقلاب اسلامی و قانون اساسی است و تحت هر شرایطی در راستای تحقق آرمان‌های امام راحل (قدس سره) و همچنین مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) تلاش می کنیم.


کد مطلب: 742117

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/742117/خبری-جهت-پرس-آغاز-کار

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com