جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۵

ترامپ: باید از زیرزمین خارج می‌شدم

يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۰
کد مطلب: 742116
رئیس جمهور آمریکا امروز یکشنبه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز بدون ارائه مستندات پزشکی معتبر ادعا کرد: دیگر کرونا ندارم. به نظر می‌رسد اکنون در برابر بیماری کرونا ایمن شده‌ام!
ترامپ: باید از زیرزمین خارج می‌شدم
به گزارش جهان نيوز، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا امروز یکشنبه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز بدون ارائه مستندات پزشکی معتبر ادعا کرد: دیگر کرونا ندارم. به نظر می‌رسد اکنون در برابر بیماری کرونا ایمن شده‌ام!

رئیس جمهور آمریکا در ادامه این مصاحبه تلفنی ادعا کرد: دیگر ناقل کرونا نیستم و در برابر آن مصون هستم! به نظر می‌رسد که (در برابر بیماری) مصون شده‌ام. بنابراین، می‌توانم از زیرزمین خانه خیلی دور شوم! البته در هر صورت این کار را می‌کردم و انجامش دادم؛ زیرا برای اداره کشور باید از زیرزمین خارج شد.

وی با هدف ادامه کارزار انتخاباتی خود با هدف کسب آرای مردم و ترمیم وجهه مخدوش جمهوریخواهان گفت: به نظر می‌رسد که برای مدت کوتاهی، طولانی و شاید هم برای همه عمر، مصون شده باشم. هیچ کسی واقعاً نمی‌داند. بنابراین، رئیس جمهور آمریکا در وضع بسیار خوبی برای ادامه مبارزه انتخاباتی قرار دارد.

این درحالیست که تا کنون هیچ سند پزشکی در خصوص بهبود کامل وی پس از ابتلاء به کرونا مطرح نشده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
وقتی ترامپ نمی‌داند پدربزرگ خودش هم از آنفولانزا درگذشته است!
Iran, Islamic Republic of
رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا با انتقاد از عملکرد دولت ترامپ در مواجهه با بحران کرونا اعلام کرد به دلیل شکست استیضاح ترامپ بیش از ۵۰ هزار آمریکایی کشته شدند.
Bulgaria
بیش از 210هزار کشته. کجا کاری
Iran, Islamic Republic of
چرا با آمریکا ازسال 1332 تاکنون دشمن هستیم؟
چرا مردم ایران ازسال 1332 تاکنون با آمریکا دشمن هستند؟
علت دشمنی آمریکا ازسال 1332 تاکنون با ایران چیست؟
چرا ایران ازسال 1332 تاکنون دشمن آمریکاست؟
Iran, Islamic Republic of
داماد ترامپ: هیچ امتیازی به ایران نخواهیم داد