کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گرانی‌ها تقصیر سپاه است؛ چون روی موشک شعار نوشتند!

20 مهر 1399 ساعت 8:04

اگر شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت لوایح FATF را می‌پذیرفت، سیاست خارجی هماهنگ با دولت بود، بر موشک‌ها مرگ بر اسرائیل نوشته نمی‌شد و به سفارت عربستان حمله نمی شد، شدت مشکلات تا این حد نمی‌شد!


به گزارش جهان نیوز، محسن رهامی، فعال اصلاح‌طلب و از حامیان رئیس‌جمهور روحانی در مصاحبه با ایسنا اظهار کرده است: "ما اصلاح‌طلبان باید مسئولیت حمایت از دولت روحانی را بپذیریم و به میزان سهم مجلس دهم و دولت روحانی در ایجاد مشکلات، از مردم عذرخواهی کنیم، ولی تمام مشکلات مربوط به دولت و اصلاح طلبان نیست. اگر شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت لوایح FATF را می‌پذیرفت، سیاست خارجی هماهنگ با دولت بود، بر موشک‌ها مرگ بر اسرائیل نوشته نمی‌شد و به سفارت عربستان حمله نمی شد، شدت مشکلات تا این حد نمی‌شد. "

او همچنین می‌گوید: معتقدم اصولا حداکثر چیزی در حدود سی الی چهل درصد قدرت ادارهٔ کشور در اختیار نهادهای انتخابی مثل ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی  و شورای های اسلامی شهرهاست و اصلاح‌طلبان در این بخش با اصولگرایان مسؤلیت مشترک در موفقیت ها و ناکامی ها دارند. ما به همین نسبت در مقابل نارسائی‌ها و مشکلاتی که ناشی از عملکرد اصلاح‌طلبان است باید مسولیت خود را بپذیریم و در پیشگاه ملت عذرخواهی کنیم.

به گزارش مشرق، ما قضاوت درباره این اظهارات فرافکنانه را بر عهده مخاطبان محترم وامی‌گذاریم.

اصلاح‌طلبان پیش از این از آیت‌ا... جنتی، دولت پنهان، تحریم، قانون اساسی کشورمان، سیاست‌های ایران در محور مقاومت و عدم مذاکره با آمریکا نیز بعنوان علت گرانی و مشکلات کشور نام برده بودند!

"صنعت موشکی کشور"، شاید جدیدترین اختراع آنها برای فرار از مسئولیت "گرانی" و ناکارآمدی دولت متبوعشان در این زمینه است.


کد مطلب: 742014

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/742014/گرانی-ها-تقصیر-سپاه-چون-روی-موشک-شعار-نوشتند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com