جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۷

با سلاح جدید ترامپ علیه ملت ایران آشنا شوید!

يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۵:۰۰
کد مطلب: 742011
تحریم‌های اخیر آمریکا به مثابه اعلام جنگ مستقیم اقتصادی، پزشکی و غذایی علیه ملت ایران است تا این ملت را در مقابل ایپدمی کرونا به زانو دربیاورند.
با سلاح جدید ترامپ علیه ملت ایران آشنا شوید!
به گزارش جهان نيوز، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با "ابراز نگرانی از وضعیت شیوع کرونا در ایران"، از آمادگی کشورش برای "کمک" به ایران برای مواجهه با پیامد‌های این ایپدمی خبر داد. تنها یک روز بعد از این ادعاهای پوچ، وزارت خزانه‌داری آمریکا ۱۸ بانک ایرانی را در چارچوب سیاست "فشار حداکثری" تحریم کرد.

جالب این است که این بانک‌هایی که شامل تحریم‌های اخیر آمریکایی شده‌اند، وظیفه انتقال منابع مالی را برای خرید دارو و غذا دارند، و بانک‌های خارجی نیز که با این بانک‌های ایرانی تعامل می‌کنند، عملا معافیت‌ها و مجوز‌های لازم را از سوی وزارت خزانه‌داری آمریکا دریافت کرده‌اند تا منابع تبادل مالی با ایران را برای خرید دارو و مواد غذایی تامین کنند.

در واقع، تحریم‌های اخیر آمریکا به مثابه اعلام جنگ مستقیم اقتصادی، پزشکی و غذایی علیه ملت ایران است تا این ملت را در مقابل گرسنگی و ایپدمی کرونا به زانو دربیاورند؛ چرا که این ملت تلاش‌های چندین دهه آمریکا برای ایجاد شکاف میان ملت و نظام‌شان خنثی کرده‌اند. آمریکا در تلاش برای تحریک ملت ایران علیه نظام و به آشوب کشیدن این کشور، ادعا می‌کند که تحریم‌ها نظام ایران و نه ملت ایران را هدف قرار می‌دهند.

در حالی‌که هدف اول و آخر این تحریم‌ها و دیگر تحریم‌های آمریکا علیه ایران، ملت ایران بوده و هستند، ولی آمریکا همیشه آن تحریم‌ها را با چاشنی دروغ و ریاکاری اعمال می‌کرد و مدعی می‌شد که هدف، تنگ کردن حلقه فشار علیه نظام ایران و محروم کردن سپاه پاسداران از منابع مالی و نیز محروم کردن سپاه پاسداران از ارائه کمک به گروه‌های مقاومت در منطقه است. ولی تحریم‌های اخیر علیه ۱۸ بانک ایرانی بدون هرگونه چاشنی دروغ بود و مستقیما و بدون هرگونه مقدمه‌ای ملت ایران را هدف قرار داده است تا مواجهه با ویروس کرونا و تامین تجهیزات لازم بیمارستان‌های ایرانی سخت‌تر شود؟!.

تحریم جدید آمریکا علیه ملت ایران اولین و آخرین اشتباه دولت "دونالد ترامپ" نبوده و نیست؛ چرا که ترامپ اشتباهات و سیاست‌های کُشنده‌ای علیه ملت ایران صورت داده؛ از جمله خروج یکجانبه از توافق هسته‌ای، تحریم یکجانبه ایران، اصرارش بر تمدید تحریم تسلیحاتی ایران و تهدید به فعال‌سازی مکانیسم ماشه علیه ایران. این اشتباهات و این جنایت‌ها علیه ملت ایران بنا به توصیه "بنیامین نتانیاهو" نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، رفیق گرمابه و گلستان "جرد کوشنر" داماد و مشاور ارشد ترامپ، صورت گرفته است؛ به این امید که ملت ایران را به زانو دربیاورند و ایران را به مذاکره مجبور کنند.

چهار سال از نصیحت‌های نتانیاهو می‌گذرد، ولی ملت ایران به زانو درنیامده و رهبر معظم انقلاب امتیازی به آمریکا و دشمنان نداده است و ایران نیز منزوی نشده است، اما ترامپ در مقابل ایرانی، که مذاکره با او را رد کرده، شکست خورده و شانسش برای پیروزی در انتخابات بعدی کمتر شده است. افزون بر این، آمریکا منزوی شده و همپیمانان اروپایی‌اش آن را در شورای امنیت تنها گذاشته‌اند و لذا در جعبه ترامپ چیزی به جز دارو برای تحریم ایران نمانده است تا از این طریق، خود را "رهبری قدرتمند" معرفی کند که به بیماران در بیمارستان‌های ایران "پیروز گشته است"؟!

منبع: العالم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا ذلیلش کنه ...
Iran, Islamic Republic of
گاوچران تروریست!
Iran, Islamic Republic of
نگران حضور برخی گروه‌های تروریستی مورد حمایت ترکیه و متحدانش در مناقشه قره باغ هستیم.
Iran, Islamic Republic of
دشمن خیلی قشنگ داره برنامه ریزی میکنه و جلو میاد.
Iran, Islamic Republic of
ملت ایران ازسال 1332 تاکنون جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکایی ها جنایتکار شماره یک را فراموش نخواهند کرد.
Iran, Islamic Republic of
ایرانی ها از دست ترامپ عصبانی شده اند!!!!
Iran, Islamic Republic of
نگران حضور تروریست های داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش در افغانستان و عراق هستیم.