کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مجلس: «نان و ماست» هم لاکچری شده!

خبرگزاری فارس , 19 مهر 1399 ساعت 19:45

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: نان و ماست به یک غذای لاکچری تبدیل شده است! لااقل دولت برای کالاهای اساسی مثل مرغ، تخم مرغ، برنج و ... یارانه بدهد.


به گزارش جهان نیوز، مهدی عیسی‌زاده رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس درباره بی برنامگی و عدم عزم جدی از سوی مسئولان برای رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم در جنگ اقتصادی، با بیان اینکه دولت قصد کنترل بازار و رسیدگی به معیشت مردم را ندارد، اظهار داشت: احساس من این است که دولتمردان به ویژه رئیس جمهور، مردم را از خود نمی‌دانند و آقای روحانی گاهی فراموش می‌کند که رئیس‌جمهور ایران اسلامی و منتخب مردم برای اداره کشور است.

وی افزود: آقای روحانی همه چیز را فراموش کرده که این مردم در طول این 40 سال انقلاب چه زحماتی کشیدند و خون دلهایی خوردند تا جناب آقای روحانی و امثالهم بتوانند در این مملکت بر سر کرسی ریاست بنشینند.

عیسی زاده تاکید کرد: این مردم بودند که در مقابل صدام، آمریکا و تمامی جبهه‌های مقابل به این آقایان (روحانی و امثالهم) عزت دادند اما اکنون برای حل مشکلات مردم هیچ همت و حرکتی از سوی روحانی نمی‌بینیم.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس یادآور شد: فرماندهان همواره در حوادث و بحران‌ها در خط مقدم صحنه قرار می‌گرفتند و شهید باکری، بروجردی، باقری و همت و ... که سرلوحه مردم ایران هستند در خط مقدم بودند و مشکلات را حل می‌کردند اما آقایانی که در محل کار یا خانه خود را حبس کرده‌اند از کجا می‌فهمند که در این اوضاع سخت بر مردم چه می‌گذرد.

وی ادامه داد: اینکه مسئولان اجرایی کِی از خواب بیدار می‌شوند، من نمی‌دانم! 
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر اینکه مردم حق دارند که گلایه و انتقاد کنند و تحت فشار هستند، گفت: دولت همه چیز را رها کرده است. یک کاسه ماست به سه قیمت متفاوت در مغازه‌ها وجود دارد و قیمت آن هم هر روز بالاتر می‌رود به گونه‌ای که نان و ماست به یک غذای لاکچری تبدیل شده است! لااقل دولت برای کالاهای اساسی مثل مرغ، تخم مرغ، برنج و ... سوبسید بدهد.

عیسی‌زاده هم که چندی پیش به بیماری کرونا مبتلا شده بود درباره مراحل درمان خود تصریح کرد: من دو هفته کرونا داشتم و تازه خوب شدم اما بیمارستان‌ها هیچ اقدامی انجام ندادند. این هزینه‌ها همه بر عهده خانواده‌ها است. الان برای یک آزمایش کرونا به همراه عکس از ریه‌ها نزدیک به یک میلیون تومان در بیمارستان‌های دولتی باید پول پرداخت کنید بنابراین من می‌دانم خیلی‌ها به خاطر همین هزینه‌ها اصلا جرات اقدام به درمان نمی‌کند.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه مجلس نظارت است و باید این را در قالب سوال، نامه و مصاحبه به مسئولان برساند، گفت: مسئولان اجرایی باید از نمایندگان مجلس به عنوان دیده‌بان صادق متشکر باشند اما از ما ناراحت می‌شوند که چرا در کار ما دخالت می‌کنید.


کد مطلب: 742002

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/742002/نماینده-مجلس-نان-ماست-هم-لاکچری-شده

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com