جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

ترامپ بدون قرنطینه سخنرانی عمومی می کند!

شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۱۶
کد مطلب: 741900
رئیس‌جمهور آمریکا علی‌رغم ابتلا به ویروس کرونا و توصیه پزشکان برای قرار گرفتن در قرنطینه، قصد دارد در جمع هواداران خود سخنرانی انتخاباتی داشته ب
ترامپ بدون قرنطینه سخنرانی عمومی می کند!
به گزارش جهان نيوز، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا بامداد شنبه اعلام کرد که روز دوشنبه در ایالت فلوریدا در جمع حامیان خود کارزار انتخاباتی برگزار کند.

به نوشته خبرگزاری رویترز، یک مقام کاخ سفید گفت که ترامپ روز شنبه از بالکن کاخ سفید برای گروهی از مردم در مقابل این ساختمان سخنرانی خواهد کرد.

بر این اساس، یک منبع مطلع نیز می‌گوید که تعداد شرکت‌کنندگان در این سخنرانی احتمالا چند صد نفر باشد و انتظار دارند که همگی از ماسک استفاده کرده و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

رویترز در خبر دیگری نیز نوشت: «تیم انتخاباتی ترامپ شامگاه جمعه اعلام کرد که او اولین کارزار انتخاباتی خارج از واشنگتن از زمان مثبت شدن آزمایش ابتلا به ویروس کرونا را روز دوشنبه انجام می‌دهد».

بر این اساس، ترامپ قرار است در فرودگاه بین‌المللی «ارلاندو سانفورد» واقع در فلوریدا برای حامیان خود به سخنرانی بپردازد.

هفته قبل بود که ترامپ از مثبت شدن آزمایش ابتلای خود و همسرش به ویروس کووید۱۹ خبر داده و روز شنبه نیز خبر بستری شدن وی در یک بیمارستان نظامی منتشر شد. وی اما فقط بعد از سه روز آنجا را ترک کرده و به کاخ سفید برگشت. علی‌رغم اینکه هنوز معلوم نیست پزشکان ترامپ را ترخیص کرده یا او سر خود بیمارستان را ترک کرده اما وی به محض بازگشت به کاخ سفید مقابل دوربین‌ها ماسک خود را برداشت.

بعد از آن بود که جولان کرونا در کاخ سفید شروع شده و حداقل ۳۴ نفر از مقامات ارشد دولت آمریکا به این بیماری مبتلا شدند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چرا زیر پا گذاشتن مقررات بهداشتی کرونا در یک گوشه جهان کار عبث وابلهانه است ولی در گوشه دیگر کار ارزشی وجهادی؟