پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۴

نقشه کثیف عربستانی‌ها نقش برآب شد/کنفدراسیون آسیا ازحق طرفداری کرد

جمعه ۱۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۴۲
کد مطلب: 741891
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: AFC از حق طرفداری کرد تا نقشه کثیف باشگاه النصر عربستان را نقش برآب کند.
نقشه کثیف عربستانی‌ها نقش برآب شد
به گزارش جهان نيوز، کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از بررسی شکایت باشگاه النصر عربستان از پرسپولیس مبنی بر استفاده غیرقانونی سرخ پوشان از خریدهای تابستانی خود در لیگ قهرمانان آسیا، آن را رد کرد تا شاگردان یحیی گل محمدی به طور قطع در فینال لیگ قهرمانان تیم به عنوان نماینده غرب قاره کهن حاضر شوند.

حمید مطهری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به این موضوع گفت: بعضی از کلمات کثیف در الفبای فارسی زبان‌ها وجود ندارد تا اقدام زشت برخی عوامل داخلی و سپس باشگاه النصر عربستان را تعریف کند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا این بار طرف حق را گرفت تا یکی از کثیف‌ترین نقشه‌هایی که علیه پرسپولیس تدارک دیده بودند را نقش بر آب کند. همه چیز واضح بود که حق با پرسپولیس است اما عربستانی‌ها برای فرار از شکست، دنبال راه‌های غیرقانونی رفتند.

مطهری تأکید کرد: باشگاهی که کهن و دیرینه باشد از اصول جوانمردی تخطی نمی‌کند اما به نظر می‌رسد النصر خیلی راحت می‌خواست همه چیز را بخرد تا حق را پایمال کند.

وی افزود: پول در فوتبال مهم است اما نمی‌شود همه چیز را با آن گرفت. عربستانی‌ها آدرس را اشتباه رفتند. ما با وجود تمام مشکلات که شامل محرومیت ناگهانی عیسی آل کثیر و اشتباهات مکرر داوری بود، به پیروزی رسیدیم اما عربستانی‌ها فکر می‌کردند می‌توانند غیرت نماینده ایران را با ولخرجی‌های خود زیر سوال ببرند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
این ال سقوط هم بزودی پولشان تموم میشه چون رژیم صهیون بد جور خیز برداشته برای دلارهاشون در امریکا..
Iran, Islamic Republic of
بعنوان یک ایرانی از سعودی ها انتظاری بغیر از دشمنی نداریم ولی برای عده ای به ظاهر ایرانی که با وطنفروشی به تیم النصر برای محروم کردن پرسپولیس گرا دادند، جز رو سیاهی آبرویی باقی نماند.
Iran, Islamic Republic of
وطن فروشان خسته نباشند!
Iran, Islamic Republic of
ما از عوامل داخلی بیشتر دلخوریم !!