جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۵
به بهانه مجازی بودن؛

ترامپ: در مناظره دوم با بایدن شرکت نمی‌کنم

پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۵۷
کد مطلب: 741861
رئیس جمهور آمریکا و نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر ۲۰۲۰ اعلام کرد: در مناظره دوم با بایدن شرکت نمی‌کنم.
ترامپ: در مناظره دوم با بایدن شرکت نمی‌کنم
به گزارش جهان نيوز، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر ۲۰۲۰ هم اکنون در مصاحبه‌ای انصراف خود را از شرکت در دومین مناظره با رقیب دموکراتش رسانه‌ای کرد.

رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه تلفنی با شبکه تلویزیونی فاکس‌بیزینس در این باره گفت: نمی‌خواهم وقتم را تلف کنم. اجرای مناظره بعدی ریاست جمهوری به صورت مجازی قابل قبول نیست و در مناظره مجازی شرکت نمی‌کنم.

ترامپ در این باره اضافه کرد: تصور می‌کنم برای برگزاری گردهمایی‌های انتخاباتی به اندازه کافی حالم خوب است. احساس می‌کنم بسیار خوب هستم و آماده‌ام از قرنطینه بیرون بیایم. تصور نمی‌کنم ناقل باشم!

منابع آمریکایی ساعاتی پیش اعلام کردند که مناظره دوم میان دونالد ترامپ و جو بایدن، به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

کمیسیون انتخاباتی آمریکا در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: ۱۵ اکتبر (۲۴ مهر ماه) دومین مناظره میان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مجازی برگزار می‌شود.

این در حالی است که نخستین دور از مناظره میان ترامپ و بایدن به دلیل حاشیه‌های فراوان آن با انتقادهای گسترد ای از سوی محافل رسانه‌ای داخلی این کشور و رسانه‌های جهانی مواجه بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خوب برن تو حیاط برگزار کنند. نمی میرن
Iran, Islamic Republic of
ظریف تحریم‌های جدید آمریکا علیه بانک‌های ایرانی را محکوم کرد
Iran, Islamic Republic of
آمریکا 18 بانک ایرانی را تحریم کرد/ این تحریم‌ها دو هدف را دنبال می‌کنند/ آمریکا با آتش بازی کرده است و با آتش بازی می کند.
Iran, Islamic Republic of
هدف آمریکا از تحریم همه بانک‌های ایران چیست؟
تحریم‌های آمریکا؛ آیا ترامپ در برابر ایران شکست خورد؟
ترامپ شدیدترین تحریم‌ها را علیه ایران اعمال کرد.
آمریکا چند بانک ایران را تحریم می کند.
Canada
ایتقدر که تو سایتها و خبرگزاریهای ایران در مورد ترامپ و انتخابات آمرینکا صحبت میشه فکر نکنم جایی دیگه ای بشه.