کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کارگر اسباب کشی

16 مهر 1399 ساعت 10:57

کارگر اسباب کشی به آن دسته از نیروهای خدماتی می‌گویند که تخصص اصلی آن‌ها در جابه‌جا کردن و حمل اسباب و اثاثیه است.






کارگر اسباب کشی به آن دسته از نیروهای خدماتی می‌گویند که تخصص اصلی آن‌ها در جابه‌جا کردن و حمل اسباب و اثاثیه است. این کارگران برای جابجایی وسایل مثل یخچال ساید و مبلمان و میزهای شیشه‌ای آموزش دیده‌اند و با کارگر ساده حمل بار تفاوت دارند. کمک گرفتن از کارگر اسباب کشی باعث می‌شود آسیب به وسایل در زمان اسباب کشی به حداقل برسد و زمان انجام اسباب کشی کاهش یابد. چراکه کارگر اسباب کشی آموزش دیده است تا در کمال دقت و با سرعت بالا وسایل را حمل کند.
 اگر به دنبال خدمات اسباب کشی مطمئن هستید می‌توانید از پالسین کمک بگیرید زیرا بهترین شرکت های خدماتی دارای کارگر اسباب کشی در مناطق مختلف تهران و کرج  با پالسین همکاری دارند و شما با ثبت درخواست خود در سامانه پالسین می‌توانید انواع پیشنهادات را برای درخواست کارگر اسباب کشی مشاهده نمایید و از خدمات سامانه پالسین و شرکت های طرف قرارداد آن در منطقه خود بهره مند شوید.
جابجایی وسایل منزل به ویژه در اسباب کشی ها کار سخت است و انرژی زیادی را می‌طلبد که در توان هر کسی نیست به ویژه در زندگی های امروزه که ساختمان‌ها تبدیل به آپارتمان‌های بلند شده‌اند و تعداد طبقات زیاد باعث شده که حمل بار توسط افراد عادی کار دشواری باشد. از این رو ممکن است اسباب کشی و جابه جایی وسایل برای سلامت فرد خطرناک باشد. اما نیروها و کارگران اسباب کشی این توانایی را دارند و با تجربه و مهارت خود مانع از آسیب به اسباب و اثاثیه و همچنین آسیب به خودشان می‌شوند.
کارگران اسباب کشی چه خدماتی ارائه می دهند:
همان طور که گفته شد شرکت های خدماتی کارگران اسباب کشی و حمل بار را اعزام می‌کنند. ممکن است شما بگویید که کار جابه جایی وسایل منزل را خود انجام می‌دهیم و این کار راحتی است. بله افرادی که توانش را دارند می‌توانند خود این کار را انجام دهند اما توجه داشته باشید که اسباب کشی کار سختی است و با هر بار جابه جا کردن وسایل سنگین منزل و محل کار مثل: یخچال، کمد ها، تخت خواب ها، مبلمان و.. اثرات جدی به ستون فقرات شما وارد می‌شود و ممکن است به بدن شما آسیب برسد. علاوه براین در جابه جا کردن وسایل دقت نظر و مهارتی لازم است که اگر به آن توجه نکنید وسایل شما آسیب می‌بینند.
شما می‌توانید جابجایی اسباب و وسایل خود را با خیال راحت به کارگران اسباب کشی بسپارید که انواع خدمات را مانند آنچه در ذیل می‌آید به شما ارائه می‌دهند:


 
ویژگی های یک کارگر اسباب کشی
ممکن است تا این جا این سوال برای شما مطرح شده باشد که بهتر است کار جابجایی اسباب و اثاثیه منزل و ادارات خود را به کدام نیروهای خدماتی بسپاریم؟ حال که کارگران اسباب کشی کار بسته بندی وسایل تا حمل و جابجایی و چیدمان آن‌ها را انجام می‌دهند؛ یک کارگر اسباب کشی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد که با خیال راحت کار خود را به ایشان بسپاریم؟ در ادامه به تعدادی از ویژگی‌های یک کارگر اسباب کشی خوب اشاره شده است:
۱. وقت شناسی: یک کارگر اسباب کشی خوب باید وقت شناس باشد و در زمان مقرر در محل حاضر گردد و کار را به صاحبش تحویل دهد.
۲.انعطاف پذیری اخلاقی: یکی دیگر از ویژگی‌های مطلوب و مورد نیاز برای کارگران اسباب کشی و نیروهای حمل بار انعطاف پذیری و سرسخت نبودن است و به اصطلاح یک کلام نباشد و به حرف کارفرمای خود گوش دهد.
۳. قابل اعتماد بودن: مهم ترین ویژگی که هر کارگر خدماتی و حمل اثاثیه باید از آن برخوردار باشد معتمد بودن است که بتوان زندگی خود را به دست آن سپرد‌. این خود کارگر است که می‌تواند اعتماد کارفرما و صاحب کار را به خود جلب نماید. بدون تردید ارزش کار یک کارگر اسباب کشی علاوه بر حسن انجام کار موفقیت در جلب اعتماد مشتری است.
۴. توان بدنی: داشتن توان و بینه برای یک کارگر اسباب کشی لازم و ضروری است. حمل وسایل سنگین ، بالاو پایین رفتن از پله نیاز به آمادگی جسمانی و سلامت فیزیکی دارد.

 


دستمزد کارگر اسباب کشی
نمی توان یک یک قیمت و مبلغ ثابت و یکسان را به عنوان دستمزد کارگر اسباب کشی تعیین نمود زیرا همانطور که عرض شد کارگران اسباب کشی بنابر درخواست مشتری و صاحب کار انواع خدمات را از بسته بندی تا حمل و چیدمان وسایل و اسباب و اثاثیه منزل، ادرات و… انجام می‌دهند. بنابراین دستمزد کارگر اسباب کشی متغیر است و این مبلغ بر اساس نوع کاری که فرد انجام می‌دهد، تعداد طبقات ساختمان حجم اسباب و اثاثیه و… متغیر است و میزان ساعات کار و تعداد طبقات ساختمان در تعیین دستمزد نیروی خدماتی حمل بار و یا کارگر اسباب کشی حرف اول را می‌زند. شایان ذکر است همانگونه که در مطالب بالا ذکر شد نیروها و کارگران اسباب کشی توسط شرکت های خدماتی به محل کار اعزام می‌شوند پس شما برای درخواست کارگر اسباب کشی باید به شرکت های خدماتی مراجعه نمایید و یا به طور اینترنتی درخواست خود را ثبت کنید.




سامانه پالسین که بهترین شرکت های خدماتی دارای مجوز عضو آن می‌باشند و با پالسین همکاری می‌کنند بهترین پیشنهاد ما برای سفارش و درخواست نیروهای حمل بار و کارگر اسباب کشی است. هنگام ثبت درخواست اسباب کشی در سامانه پالسین تمامی شرایط بار شما مورد سوال قرار می‌گیرد و شما می‌توانید با وارد نمودن اطلاعات دقیق قیمت های پیشنهادی پالسین را دریافت نمایید. همچنین قیمت های ارائه شده پالسین قیمت های معقول و مناسبی است. شما می‌توانید با مقایسه قیمت های پیشنهادی شرکت های خدماتی و شرکت های اسباب کشی عضو پالسین با یکدیگر و همچنین مقایسه امتیاز کسب شده این شرکت ها بهترین و مطمئن ترین آنها را انتخاب نمایید بعلاوه بخش پشتیبانی پالسین همیشه همراه و پاسخگوی شما خواهد بود.
 
 
 


کد مطلب: 741786

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/741786/کارگر-اسباب-کشی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com