سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
۲

دستور شیخ سلمان برای رسیدگی فوری به شکایت النصر از پرسپولیس

دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۶
کد مطلب: 741642
هماهنگ کننده رسانه ای سابق در فیفا اعلام کرد: رئیس کنفدراسیون آسیا دستور فوری برای رسیدگی به شکایت باشگاه النصر عربستان از پرسپولیس را داده است.
دستور شیخ سلمان برای رسیدگی به شکایت النصر
به گزارش جهان نيوز، هواداران فوتبال در ایران و عربستان منتظر اعلام رأی کنفدراسیون فوتبال آسیا در پرونده شکایت باشگاه النصر از پرسپولیس ایران بعد از حذف از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا هستند.

النصر عربستان به بهانه استفاده بازیکنان فاقد شرایط توسط پرسپولیس، در شکایت کنفدراسیون آسیا خواهان تغییر نتیجه و حذف نماینده ایران شده است.

مهدی تاج یکی از نواب رئیس AFC بعدازظهر امروز اعلام کرد که هیچ خطری پرسپولیس را در این پرونده تهدید نمی‌کند.

این در حالی است که «مرزوق العجمی» هماهنگ کننده رسانه‌ای سابق در فیفا و کنفدراسیون آسیا، خبر جدیدی در این ارتباط منتشر کرد.

مرزوق در توئیتر خود به نقل از یک مقام مسئول که نخواسته نامش فاش شود، نوشت: «اگر بخواهیم لایحه را پیاده کنیم، پرسپولیس بدون شک سه بر صفر بازنده می شود».

مرزوق همچنین نوشته است که شیخ سلمان بن ابراهیم رئیس کنفدراسیون آسیا خواستار رسیدگی «فوری» و تصمیم گیری در این پرونده شده است.

 
مرجع : خبرگزاری مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
الن دوباره داشت گل شانسلیس به النصر رو نشون میداد بازم خطا، بازم داور بازم ...
سید
Iran, Islamic Republic of
با گافی که آقای تاج داد قطعا اینا بازی رو 3 بر صفر می کنندآخه آقای تاج تو مثلا تو کنفدراسیون فوتبال آسیا سمت داری بعد میای تویئت می زنی پرسپولیسی ها خیالشان راحت باشد اتفاقی نمی افتد. یعنی در این اندازه هم متوجه نیست وقتی در جایی سمت داری که تصمیم گیر در حوزه فوتبال آسیا هست باید تا قبل از اعلام رای سکوت اختیار کنی و بهانه دست حریف ندهی. الان می فهم ویلموتس چه آسان سر شما شیره مالید و رفت