کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رسانه‌ها منتشر کردند

لغو غیر منتظره جلسه سران قوا از سوی روحانی؟/ علت: حضور قالیباف در بین بیماران کرونایی!؟

15 مهر 1399 ساعت 0:30

بر اساسا برخی اخبار منتشر شده در فضای مجازی و رسانه‌ها جلسه سران قوا که قرار بود فردا به میزبانی محمدباقر قالیباف رئیس مجلس، در مجلس برگزار شود از سوی حسن روحانی رئیس جمهور لغو شد.


به گزارش جهان نیوز، خبرگزاری فارس مدعی شد جلسه سران قوا که قرار بود امروز سه‌شنبه به میزبانی محمدباقر قالیباف در مجلس شورای اسلامی برگزار شود، لغو شده است.

شنیده های فارس حاکی از آن است که رئیس جمهور امروز در جلسه سران قوا شرکت نمی کند و این جلسه از سوی رئیس جمهور لغو شده است.

گفته شده دلیل لغو این جلسه حضور رئیس مجلس در بین بیماران کرونایی و احتمال انتقال بیماری به حسن روحانی بوده است.

محمدباقر قالیباف ظهر روز دوشنبه بازدید سرزده‌ای از بخش‌های مختلف مجتمع بیمارستان امام خمینی (ره) داشت و در بخش ICU کرونایی این بیمارستان حضور یافت و با بیماران گفت‌وگو کرد. قالیباف گفته بود که این حضور سرزده برای آن است تا در جلسه سران قوا با دست پر حاضر شود.

این دومین جلسه سران قوا بود. اولین جلسه سران قوا به میزبانی رئیس جمهور روز یکشنبه 23 شهریور در ریاست جمهوری برگزار شد.

لازم به ذکر است تاکنون نهاد ریاست جمهوری درباره مطالب منتشر شده در فضای مجازی و رسانه ها مبنی بر لغو جلسه سران قوا، واکنشی مبنی بر تایید و یا تکذیب انجام نداده است.

توضیح «ربیعی» درباره علت لغو جلسه سران قوا
پیشنهاد جلسه را خود آقای رییس جمهور داده بودند و زمانی که رییس مجلس به بیمارستان برای بازدید تشریف بردند از وزیر بهداشت سوال شد که این بازدید در کدام بخش‌ها بوده؟ که گفتند حتی در بخش‌هایی که افراد بدحال بودند صورت گرفته است.

مجدد سوال شد نظر‌ شما در این باره ‌ چیست و‌ کمیته بهداشت ستاد ملی کرونا اعلام کرد چند وقت این‌ جلسه عقب بیافتد.


کد مطلب: 741640

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/741640/لغو-غیر-منتظره-جلسه-سران-قوا-سوی-روحانی-علت-حضور-قالیباف-بین-بیماران-کرونایی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com