کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شجاع خلیل‌زاده در آستانه کسب توپ طلا

تابناک , 13 مهر 1399 ساعت 16:01

شجاع پیشتر سه بار در تیم هفته لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت و حالا به عنوان بازیکن هفته معرفی شده و با این اوصاف شانس بالایی برای کسب توپ طلای آسیا 2020 خواهد داشت.


به گزارش جهان نیوز، ستاره خط دفاعی تیم فوتبال پرسپولیس در حالی صدرنشین جدول برترین بازیکنان این هفته لیگ قهرمانان شده که عملکرد درخشانی را مقابل النصر عربستان ارائه کرد و با نمره 6.9 برترین بازیکن این هفته لیگ قهرمانان آسیا شد.

احمد نوراللهی و محمدحسین کنعانی زادگان دیگر پرسپولیسی های این فهرست پنج نفره هستند. از النصر نیز الصلیهم و عوض خمیس حضور دارد.
 
این در حالی است که شجاع پیشتر سه بار در تیم هفته لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت و حالا به عنوان بازیکن هفته معرفی شده و با این اوصاف شانس بالایی برای کسب توپ طلای آسیا 2020 خواهد داشت. البته لغو بازی های ملی نیز سبب شد تا شانس بازیکنان حاضر در لیگ قهرمانان آسیا افزایش یابد.
 
کنفدراسیون فوتبال آسیا در سال های اخیر نشان داده که به کسب عنوان قهرمانی ACL اهمیت زیادی می‌دهد و بنابراین باید دید که پرسپولیسی ها با کسب جام قهرمانی، زمینه ساز کسب این جایهز توسط یکی از بازیکنان خودی خواهند شد یا خیر؟

 
 
پیش تر علی کریمی، مهدی مهدوی کیا، علی دایی و خداداد عزیزی از ایران توانستند بهترین بازیکن آسیا شوند.


کد مطلب: 741510

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/741510/شجاع-خلیل-زاده-آستانه-کسب-توپ-طلا

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com