پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲

رزم حسینی: دنبال جلوگیری از خام فروشی هستیم

جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۵
کد مطلب: 741309
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: به دنبال صادرات محصولات نهایی فولاد و جلوگیری از خام فروشی هستیم.
رزم حسینی: دنبال جلوگیری از خام فروشی هستیم
به گزارش جهان نيوز، طبق اعلام شاتا، علیرضا رزم حسینی اظهار کرد: یکی از برنامه‌ها و اولویت‌های راهبردی وزارت صنعت، معدن و تجارت تکمیل زنجیره‌های صنعتی از جمله فولاد در کشور می باشد که خوشبختانه در بعضی از استان‌ها زنجیره تکمیل شده است.

وی با اشاره به اینکه این مسیر در استان فارس نیز هموار تر شده است، تصریح کرد: تکمیل زنجیره فولاد این استان شروع شده است و فاز چهارم طرح توسعه ذوب آهن کوار نیز در همین راستا می باشد که امروز آغاز عملیات اجرایی آن بوده است.

وزیر صنعت، معدن و‌ تجارت با اعلام اینکه باید بسمت صادرات محصولات نهایی فولاد برویم، تاکید کرد: با جلوگیری از خام فروشی زمینه اشتغال فراهم خواهد شد.

رزم حسینی ادامه داد: تکمیل هر چه بیشتر زنجیره تمام صنایع از جمله مس، روی آلومینیوم و ...را در دستور کار داریم و ‌مورد پیگیری قرار می دهیم.

تکمیل ظرفیت‌های خالی با استفاده از توان شرکتهای بزرگ
وی با تأکید بر تکمیل ظرفیت‌های خالی اعلام کرد: حدود ۱۰ میلیون تن ظرفیت خالی نورد داریم که در سال جهش تولید در نظر داریم بخشی از این ظرفیت را توسط شرکت های برزگ تکمیل کنیم.
مرجع : میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حیف این دیر وزیر شد
Iran, Islamic Republic of
شعار دادن راحت است عمل مشکل