جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

یحیی گل محمدی: کوه مشکلات را رد کردیم

جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۳
کد مطلب: 741302
سزاوار حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان هستیم و برای صعود به فینال انگیزه زیادی داریم.
یحیی گل محمدی: کوه مشکلات را رد کردیم
به گزارش جهان نيوز، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی دو تیم پرسپولیس ایران و النصر عربستان حاضر شد و ضمن تشریح شرایط نماینده ایران، به سئوال خبرنگاران پاسخ داد.

گل محمدی ابتدا گفت: قبل از اینکه بخواهم درباره مسابقه صحبت کنم جا دارد از مسئولان برگزاری بازی ها و فدراسیون فوتبال قطر تشکر کنیم بابت امکانات خوبی که در اختیار تیم ها قرار گرفتند. بهترین تصمیم را برای ادامه رقابت های لیگ قهرمانان گرفتند که در قطر برگزار شود.

سرمربی پرسپولیس افزود: دیدار با النصر بازی ماقبل فینال است و فکر می کنم هر دو تیم با شایستگی به این مرحله رسیدند. بازی های خوبی را از تیم النصر دیدیم. آنها نظم و سازماندهی لازم را دارند. حقشان بود به این مرحله برسند.

وی درباره وضعیت پرسپولیس خاطرنشان کرد: با مشکلات زیادی به دوحه رسیدیم. از کوهی از مشکلات رد شدیم تا به مسابقات رسیدیم. اراده بازیکنان زیاد بود. در گروه سختی قرار داشتیم.

در بازی های حذفی خوب عمل کردیم و سزاوار حضور در نیمه نهایی هستیم. هر دو تیم با شایستگی به این مرحله رسیدند. انگیزه های پرسپولیس زیاد است تا به فینال برسیم.

سرمربی سرخپوشان درباره تفاوت حضور امسال پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی آسیا با فصول دیگر گفت: نکته خوبی بیان شد. این موضوع نشان می دهد پرسپولیس با برنامه ریزی در چند سال اخیر حرف های زیادی برای گفتن در آسیا دارد. همبستگی و جمع شدن بازیکنان و مربیان خوب پایه گذار موفقیت های این تیم شده است. امسال تفاوتی که وجود دارد عدم حضور هوادار است. اگر با 100 هزار هوادار بازی می کردیم تاثیر خیلی خوبی داشتیم. با اینکه تماشاگران در ورزشگاه نیستند و از حضورشان محروم هستیم اما انرژی زیادی از آنها می گیریم. امیدوارم در آخر بتوانیم مقام خوبی کسب کنیم. اتفاقی که دوست داریم بیفتد قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیاست.

گل محمدی در پاسخ به اینکه چه نظری درباره برگزاری بازی ها در قطر و کیفیت آن دارید گفت: شرایط بیماری کرونا محدودیت ها و تفاوت هایی را برای تیم ها و بازیکنان بوجود آورد.

سه هفته در هتل هستیم و مشکلات و محدودیت های اینچنینی داشتیم که کار را سخت می کند.
اعضای تیم ها تحت تاثیر شرایط سخت هستند ولی مجبوریم شرایط را تحمل کنیم.

وی تاکید کرد: شرایط فعلی تاریخی است. در برهه ای هستیم که صبر و مقاومت مردم را نشان می دهد و در نهایت فکر می کنم مردم و ورزشکاران هستند که از این رقابت پیروز بیرون می آیند.
مرجع : باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سید
Iran, Islamic Republic of
آره خوب بابا مسعود کنارتون هست