جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

اصابت ۳ خمپاره جنگ قره باغ به روستای پرویزخانلوی خداآفرین

پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۶
کد مطلب: 741272
اصابت ۳ خمپاره جنگ قره باغ به روستای پرویزخانلو از توابع بخش گرمادوز شهرستان خداآفرین، یک کودک را راهی بیمارستان کرد و موجب تخریب ۶ واحد مسکونی شد.
اصابت ۳ خمپاره جنگی به خداآفرین تبریز
به گزارش جهان نيوز، عصر امروز چند خمپاره درگیری میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان به روستای پرویزخانلو از توابع بخش گرمادوز شهرستان خدا آفرین اصابت کرد.

متأسفانه در پی این حادثه، یک کودک بر اثر جراحات به بیمارستان منتقل شده و ۶ واحد مسکونی نیز تخریب شد.

در این میان، نماینده مردم خدا آفرین در مجلس، از تداوم موشک‌ها در این منطقه ابراز نگرانی کرده و در پی تماس تلفنی با معاون پارلمانی وزیر امور خارجه، اعتراض و نگرانی خود را در رابطه با اصابت موشک‌های جنگی به روستاهای شهرستان خدا آفرین ابلاغ کرده است.

حاتمی خواستار ورود جدی وزارت امور خارجه شد و افزود: جلوگیری از ناامنی در منطقه و ورود خسارت به شهروندان ایرانی در مناطق هم‌مرز با قره باغ باید مورد توجه قرار بگیرد که این موضوع در اسرع وقت از طریق دستگاه دیپلماسی پیگیری خواهد شد.

فرماندار خدا آفرین نیز در پی اصابت خمپاره به واحد مسکونی گفت: فرمانده تیپ مرند، ارتش و سپاه در منطقه حضور داشته و در حال بررسی هستند.

امیری راد افزود: جزئیات حادثه به استانداری، معاونت سیاسی امنیتی استاندار و شورای تأمین استان اطلاع داده شده است.
مرجع : خبرگزاری مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دولت کجاست؟