جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

فوت و فن‌های خرید آنلاین لوازم خانه و آشپزخانه

پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب: 741257
مسلماً در خرید اینترنتی شما با یک سایت طرف هستید و نمی‌توانید مستقیما با فروشنده گفتگو کنید، فروشگاه‌های اینترنتی تلاش می‌کنند با ارایه اطلاعات دقیق درباره محصول و همچنین تصاویر با کیفیت تا حدی این خلع را پر کنند.
فوت و فن‌های خرید آنلاین لوازم خانه و آشپزخانه
در خرید حضوری لوازم آشپزخانه این فرصت برای شما وجود دارد که همراهانی را در کنار خود داشته باشید و با فروشندگان مختلف لوازم خانگی گفتگو کنید و در نهایت اطلاعات لازم پیش از خرید یک وسیله خانه را کسب کنید و در نهایت انتخاب مناسبی داشته باشید.
 
اما در خرید اینترنتی چطور می توانیم یک راهنما داشته باشیم؟
مسلما در خرید اینترنتی شما با یک سایت طرف هستید و نمی‌توانید مستقیما با فروشنده گفتگو کنید، فروشگاه های اینترنتی تلاش می‌کنند با ارایه اطلاعات دقیق درباره محصول و همچنین تصاویر با کیفیت تا حدی این خلع را پر کنند.

اما سوال سوال اینجاست که آیا می‌توانند یک راهنمای خرید باشند؟ آیا می‌توانند به ما بگویند که فرضاً در خرید یک دستگاه زودپز برقی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟
این خلع موجب شکل گیری سایت های نقد و بررسی محصولات شد، سایت هایی که در حوزه تخصصی خود محصولت مختلف بازار را شناسایی و معرفی می‌کنند.

سایت خریدیار یکی از همان سایت‌های نقد و بررسی محصولات است که در زمینه لوازم خانگی و منزل این خلع را پر کرده است، خریدیار تلاش می‌کند که اطلاعات لازم را پیش از خرید لوازم خانگی و منزل در اختیار شما قرار دهد.

در خریدیار بخش‌های مختلفی مانند راهنمای خرید لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، لوازم دکوراتیو و سایر لوازم خانه و آشپزخانه وجود دارند که در تمامی این بخش‌ها ما یک هدف را دنبال می‌کنیم، راهنمایی شما در انتخاب مناسب ترین محصول.

 در خریدیار قرار نیست فقط محصولات مختلف را معرفی کنیم، هدف ما این است که ضمن معرفی بهترین محصولات بازار در دسته لوازم خانگی و آشپزخانه، نکاتی را که پیش از خرید این محصولات باید در نظر داشته باشید را هم به شما ارایه کنیم.

به طور مثال گران قیمت ترین قهوه ساز بازار 3 میلیون تومان قیمت دارد، اما اگر بودجه شما 1.5 میلیون تومان است، پس ما در سایت خریدیار بهترین دستگاه قهوه ساز در این رنج قیمتی را به شما معرفی می‌کنیم.

 
آیا در خریدیار امکان خرید محصولات هم وجود دارد؟
در گذشته نیز وبسایت های نقد و بررسی محصولات به خصوص محصولات دیجیتال فعالیت داشتند، اما نقطه ضعف این وبسایت‌ها، عدم امکان خرید آنلاین بود.

به طور مثال در گذشته سرچ می‌کردید بهترین همزن برقی، اما در نهایت فقط مدل‌های مختلف را می‌دید و امکان خرید آنلاین این محصول برای شما فراهم نبود.

اما در سایت خریدیار، علاوه بر راهنمای خرید، و معرفی لوازم خانگی و آشپزخانه، امکان خرید کالای مورد نظر آن هم با امکان خرید با تخفیف وجود دارد، خریدیار بهترین محصولات را از معتبرترین فروشگاه کشور یعنی دیجی کالا برای شما گردآوری می‌کند تا همواره امکان خرید وجود داشته باشد.

از دیگر مزایای سایت خریدیار این است که جدیدترین کدهای تخفیف دیجی کالا از جمله تخفیف اولین خرید دیجی کالا را هم در اختیار شما قرار می‌دهد تا خرید به صرفه تری داشته باشید.
 
 
خرید اشتباه لوازم خانگی هزینه زیادی برایتان خواهد داشت
بگذارید یک مثال بزنم، فرض کنید که چند میلیون تومان هزینه کرده اید و یک دستگاه آون توستر خریده اید، و این درحالی است که عمده استفاده شما از این دستگاه برای گرم کردن نان صبحانه است.

 اما اگر می‌دانستید که برای گرم کردن نان صبحانه یک توستر ساده هم می‌تواند برایتان مناسب باشد، چندین میلیون تومان را صرف خرید آون توستر نمی‌کردید، در حالی که هرگز قرار نیست از امکانات پیشرفته آون توستر استفاده کنید.

یا اگر با کارایی و تفاوت های آون توستر، ماکروویو و فر گازی آشنا بودید، دستگاهی را می‌خریدید که هر سه کار را برای شما انجام دهد و هزینه کمتری برایتان ایجاد شود.

یا هنگام خرید یک ماشین لباسشویی گران قیمت که بیش از 36 برنامه شستشوی مختلف دارد، شما برای تک تک این برنامه ها هزینه پرداخت می‌کنید، اما آیا از همه این برنامه ها استفاده می‌کنید؟ چندبار در سال لباس پشمی می‌شویید؟

این آپشن های برخی از لوازم خانگی در اولین نگاه فریبنده به نظر می‌رسند و ما تصور می‌کنیم که همه آنها ضروری هستند اما بعد از خرید متوجه می‌شوید که هنوز از هیچ یک از آنها استفاده نکرده‌اید.

بنابراین بهتر است موقع خرید یک وسیله خانگی قبل از هر چیز نیازهای منطقی‌تان را در نظر بگیرید و فریب تجملات و آپشن‌های لوکس و کم کاربرد را نخورید، در خریدیار ما وظیفه آگاه سازی شما را به عهده گرفته ایم.
 
تصور نکنید که همیشه معروف‌ ترین برند را باید بخرید
در حقیقت بر خلاف تصور ما برندهای گران قیمت همیشه مشتریان را راضی نمی کنند، چرا که در نظر گرفتن نیازها هنگام خرید از اصلی ترین دلایل رضایت یا نارضایتی خریدار است.

پس همیشه اینطور نیست که اگر بدون بررسی به سراغ یک برند معروف و مطرح برویم قطعا خرید موفقی خواهیم داشت، همواره نیاز و انتظارات شما از محصول اولویت است.

اشتباهی که خیلی از افراد بخصوص در خرید لوازم خانگی مرتکب می‌شوند این است که صرفا به دنبال بهترین‌ها هستند نه مناسب‌ترین، و دقیقا به همین دلیل بیشتر مطالب ما حول بهترین ها هستند تا این افراد را جذب و نکات لازمه را به آنها ارایه کنیم.

به طور مثال در خرید یک توستر خیلی ها به دنبال خرید آون توستر می‌روند چرا که امکانات بیشتری دارد و البته گران تر هم هست.

اما خیلی از این خریداران فقط نان صبحانه را گرم می‌کنند و هرگز از امکانات یک آون توستر استفاده نمی‌کنند و بی دلیل هزینه بیشتری را می‌پردازند.

در واقع برای این دسته از افراد که هدفشان فقط گرم کردن نان صبحانه است، یک توستر ساده هم این کار را انجام می‌دهد، آن هم با هزینه ای به مراتب کمتر از یک آون توستر.

پس به یاد داشته باشید که مطالعه یک راهنمای خرید بخصوص پیش از خرید محصولات برقی و کمی پیچیده واقعا ضروری است.
 
درباره محصول انتخابی بررسی کنید
یکی از روش های توصیه شده توسط ما این است که نام دقیق کالای انتخابی خود را در گوگل جستجو کنید و سپس به بخش ویدیوها بروید، این احتمال وجود دارد که شخصی در قالب یک ویدیو این محصول را بررسی کرده باشد و بررسی آنها به شما در انتخاب کمک کند.

و یا محصول مورد نظر را در دیجی کالا پیدا کنید و به قسمت نظرات کاربران رفته و تک تک نظرات را مطالعه کنید، ما در خریدیار محصولاتی را معرفی می کنیم که عمدتا نظرات مثبتی برای آنها درج شده است.

kharidyaar.ir
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *