جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۳
وزارت خارجه:

وزارت امور خارجه ترانزیت تسلیحات از خاک ایران به ارمنستان را رد کرد

سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب: 741060
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ادعاهای مطرح‌شده رسانه‌ای درباره ترانزیت سلاح و ادوات نظامی از مسیر خاک جمهوری اسلامی ایران به‌مقصد ارمنستان را تکذیب کرد و گفت: به‌هیچ‌وجه اجازه داده نمی‌شود از خاک کشورمان برای انتقال سلاح و مهمات استفاده شود.
اجازه ترانزیت سلاح از خاک ایران را نمی‌دهیم
به گزارش جهان نيوز، سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سؤال خبرنگاران در خصوص برخی ادعاهای مطرح‌شده رسانه‌ای در انتساب دروغ ترانزیت سلاح و ادوات نظامی از مسیر خاک جمهوری اسلامی ایران به‌ مقصد ارمنستان تأکید کرد: تردد کامیون و ترانزیت کالاهای متعارف غیرنظامی میان جمهوری اسلامی ایران و کشورهای همسایه، به‌ طور معمول همواره برقرار بوده است و کامیون‌های مورد اشاره نیز صرفاً در همین چارچوب به فعالیت خود مشغول هستند.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: جمهوری اسلامی ایران ضمن نظارت دقیق و کنترل لازم بر روند جابه‌جایی و ترانزیت کالا به کشورها، به‌هیچ‌وجه اجازه نمی‌دهد از خاک کشورمان برای انتقال سلاح و مهمات استفاده شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سفارت ایران در باکو خبر انتقال تسلیحات و نیرو از خاک ایران به ارمنستان را شدیدا تکذیب کرد
Iran, Islamic Republic of
کشورهای غربی جنایتکار شماره یک و سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک از سال 1992 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی ارمنستان نمی کنند..
Iran, Islamic Republic of
ارمنستان در سال 1992 به کمک، حمایت و پشتیبانی غرب، منطقه قره باغ را اشغال کرده است و همچنان نیز ادامه دارد.