کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

محمد هاشمی:

مردم محال است آیت الله هاشمی را فراموش کنند!

8 مهر 1399 ساعت 11:33

آیت‌الله هاشمی چهره‌ای تاریخ‌ساز در انقلاب است و مردم هم همیشه ایشان را یکی از ارکان اصلی نظام و انقلاب می‌دانند. هر اتفاقی بیفتد محال است مردم ایشان را فراموش کنند.


گروه سیاسی جهان نیوز: محمد هاشمی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و برادر مرحوم آیت الله هاشمی در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین گفته است: «تندروها و آنهایی که منافع ملی را نادیده می‌گیرند به خود بیایند و بفهمند کارهایشان به ضرر مردم است».

به گزارش جهان نیوز، بخش های مهم اظهارات هاشمی را در ادامه خواهید خواند:

*عده‌ای در داخل همواره می‌کوشند تا به طریقی یاد و خاطره آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را در اذهان عمومی کمرنگ کنند. شما که در کار خبر هستید، باید بروید و از آنها بپرسید که چرا متوجه نمی‌شوند نمی‌توانند هاشمی را نادیده بگیرند.
 
*آیت‌الله هاشمی چهره‌ای تاریخ‌ساز در انقلاب است و مردم هم همیشه ایشان را یکی از ارکان اصلی نظام و انقلاب می‌دانند. هر اتفاقی بیفتد محال است مردم ایشان را فراموش کنند. به همین دلیل مسئولان صداوسیما و ارگان‌های دیگری که علیه مرحوم هاشمی جوسازی می‌کنند باید درباره رفتار و رویکرد حوزه مسئولیت‌شان پاسخی قانع‌کننده داشته باشند.

بیشتر بخوانید:
هاشمی نیست ولی اندیشه و آرمان او بر اذهان حک شده!
امروز هم به‌نگاه آیت الله هاشمی نیاز است هم به‌عمل هاشمی
روحانی باعث تاثیرات شگرفی در اقتصاد ایران شد

 
*این نوع رویکردها در شرایطی مشاهده می‌شود که مردم به دلیل گرانی‌های اخیر و افزایش آمار بیکاری و گرفتاری‌های دیگر بیشتر به فکر راهی هستند تا بلکه کشور از این بزنگاه دشوار خارج شود. بی‌توجهی به خالی شدن هرچه بیشتر سفره‌های مردم، دردسرهای زیادی به ما تحمیل خواهد کرد.
 
*امیدوارم تندروها و آنهایی که منافع ملی را نادیده می‌گیرند به خود بیایند و بفهمند کارهایشان به ضرر مردم است و اگر در رفتارشان تجدیدنظر نکنند، از سوی همین مردم به حاشیه رانده خواهند شد و چاره‌ای جز در حاشیه ماندن و از دست دادن فرصت تاثیرگذاری نخواهند داشت.


کد مطلب: 741039

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/741039/مردم-محال-آیت-الله-هاشمی-فراموش-کنند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com