جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۶

اعتراض به پخش کلیپی از حاج قاسم در مجلس

سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب: 741036
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در میانه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت دقایقی با حواشی همراه بود.
اعتراض به پخش کلیپی از حاج قاسم در مجلس
به گزارش جهان نيوز، بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در دستور کار جلسه علنی امروز پارلمان قرار داشت که با حواشی رو به رو بود.

علی‌اصغر عنابستانی نمپاینده سبزوار در مجلس  که به عنوان موافق رزم‌حسینی صحبت می‌کرد اقدام به پخش کلیپی چند دقیقه‌ای از سردار قاسم سلیمانی کرد.

در این کلیپ سردار قاسم سلیمانی در کنار رزم‌حسینی در جلسه‌ای نشسته بود که به گفته عنابستانی مربوط به سال 1395 است که البته صدای واضحی از این کلیپ شنیده نمی‌شد.

پخش این کلیپ از مانیتورهای مجلس شورای اسلامی اعتراض و فریاد نمایندگان را به دنبال داشت.

پیش از اظهارات عنابستانی، ویس کرمی نسبت به استفاده از نام سردار قاسم سلیمانی در حمایت از وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت تذکر داد و گفت: خون شهید لغزنده است وقتی آن را سر امور جزئی خرج می‌کنید مراقب باشید لیز نخورید.

محمدحسین فرهنگی دیگر مخالف وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در اظهاراتش گفت: از نام سردار قاسم سلیمانی در این جایگاه استفاده نکنید.

اعتراض نمایندگان به پخش این کلیپ باعث شد عنابستانی که ابتدا درخواست بلندتر شدن صدای کلیپ را داشت از ادامه پخش آن منصرف شود.
برچسب ها: حاج قاسم مجلس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
دولت و مجلس از 13 دی ماه سال 1398 تاکنون در مورد ترور سردار سلیمانی سند تقویت تروریسم توسط آمریکاست هیچ کاری نکردند و نمی کنند چرا؟
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی مردم به خباثت آمریکا واقف هستند، جایگاه دولت در حل مشکلات کجاست؟
Iran, Islamic Republic of
ریاض از سال 2001 تاکنون مادر اصلی همه گروه های تروریستی در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان است.
علی
Iran, Islamic Republic of
کاش به جای کلیپی از سردار دلها شهیدحاج قاسم یک کلیپ از برنامه های قابل اجرا وراه حل مشکلات مردم پخش می کردید روح آن شهید یقینا"شاد می شد. .
Iran, Islamic Republic of
سردار دلها كجا ونمايندگان مجلس كجا ....