پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۲

دی وی دی های رهپویان دانش و اندیشه را با تخفیف ویژه کتاب جم بخرید

سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب: 741013
هلدینگ رهپویان با تولید و عرضه فیلم های کمک آموزشی و کمک درسی و کنکور گام مهمی را در زمینه نشر دیجیتال برای دانش آموزان و داوطلبان آزمون سراسری برداشت.

استفاده از برترین اساتید و معلمان  و مولفین کتاب های درسی کشور باعث شده تا دانش آموزان محروم ترین و دور ترین مناطق کشور بتوانند از بهترین شیوه های مدرسان عالی بهره مند شوند.

معرفی محصولات موسسه رهپویان دانش و اندیشه:

DVD  های آموزشی رهپویان با سه تیپ مختلف تولید میشوند.

1-دی وی دی های آموزش مفهومی شامل چند حلقه dvd (متناسب با نوع درس) که مناسب دانش آموزانی است که میخواهند در سال تحصیلی خود مباحث کتاب درسی را با بیانی شیوا،ساده و روان بیاموزند

2-فیلم های آموزشی آموزش به روش حل تمرین که از طریق حل
 غنی سازی کتاب درسی کوشش میکند .

3-DVD  های آموزش جامع کنکور رهپویان که دروس پایه و کنکور را به طور کامل تدریس نموده و دروس پایه دهم و یازدهم را نیز به همراه دوازدهم جمع بندی نموده است.

در مقطع ابتدایی دروس ریاضی،علوم،فارسی و مطالعات اجتماعی برای اول دبستان،دوم،سوم،چهارم،پنجم و ششم دبستان فیلم های آموزشی آنلاین به تولید رسیده است.

در مقطع متوسطه اول که شامل هفتم،هشتم و نهم میشود دروس ریاضی،علوم،فارسی،عربی و زبان به تولید رسیده است.

در مقطع متوسطه دوم نیز برای دهم و یازدهم و دوازدهم رشته های تجربی،ریاضی و انسانی و همچنین جامع کنکور
درس های زیست شناسی،شیمی،ریاضی و ریاضیات تجربی،حسابان و ریاضیات پایه،فیزیک،عربی،ادبیات فارسی و زبان انگلیسی
و همچنین دروس تخصصی رشته انسانی شامل جامعه شناسی،روان شناسی،آرایه های ادبی،فلسفه و منطق،ریاضی و آمار نیز به تولید رسیده است.

داوطلبان کنکور هنر نیز میتوانند فیلم های آموزشی منابع کنکور هنر را که شامل دروسی همچون مبانی موسیقی،ترسیم فنی،درک عمومی ریاضی و فیزیک،خلاقیت نمایشی و تصویری،خلاقیت موسیقی میباشد را هم از این موسسه تهیه نمایند.
نمونه تدریس دی وی دی های رهپویان در سایت کتاب جم به همراه مشخصات و قیمت DVD ها موجود میباشد.

همچنین دانش آموزان عزیز میتوانند با مراجعه به سایت کتاب جم تمامی محصولات و فیلم های آموزشی رهپویان را با تخفیف ویژه 20% تا 30% و حتی 50% تهیه نمایند.
همچنین کد های تخفیف این انتشارات همواره در فروشگاه کتاب جم و شبکه های اجتماعی کتاب جم موجود میباشد.

عزیزانی که قصد خرید حضوری DVD  رهپویان و خرید کتاب سایر ناشرین(گاج ,قلمچی, نشر دریافت و...)  با تخفیف بالا و ویژه را هم دارند میتوانند با مراجعه به مرکز و فروشگاه اصلی این موسسه واقع در میدان انقلاب،خیابان فخررازی،خیابان وحید نظری شرقی پلاک 65 واحد 2 تهیه نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *