پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
وزارت صمت/ دبیر دوم کمیسیون انرژی مجلس مطرح کرد:

متعادل‌سازی قیمت فولاد و کنترل بازار در دوره جديد وزارت/ مقابله با دلال‌بازی و مافیا، قول وزير پيبشنهادي صمت 

دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۲۸
کد مطلب: 740980
دبیر دوم کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه بهترین گزینه برای تصدی وزارت صمت رزم‌حسینی است، گفت: وزير پيشنهادي صمت بر کنترل و متعادل‌سازی بازارهاي مهم و اساسي كشور تاكيد ويژه اي دارد. 
به گزارش سايپا نيوز، عبدالعلی رحیمی مظفری با اشاره به بررسی صلاحیت علیرضا رزم‌حسینی وزیر پیشنهادی صمت، خاطرنشان كرد: وزير پيشنهادي صمت در روزهای گذشته در بین نمایندگان مجلس از جمله در فراکسیون‌ها و کمیسیون های تخصصی برنامة‌های خود را ارائه کرده و اینجانب با مطالعه‌ای که از برنامه‌های وي داشتم دریافتم که این برنامه ها عملیاتی و اجرایی است.

نماینده مردم سروستان، کوار و خیمه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین مشکلات فعلی وزارت صنعت افزایش بی رویه قیمت فولاد است، گفت:‌ در حال حاضر قیمت فولاد سنخیتی با قیمت تولید ندارد و رزم‌حسینی تأکید دارد که این قیمت را متعادل‌سازی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه خودرو باید در داخل تولید و حتی صادر شود، گفت:‌در این زمینه باید از قطعه‌سازان حمایت کنیم که خوشبختانه وزیر پیشنهادی صمت برنامه خوبی در این زمینه دارد.

دبیر دوم کمیسیون انرژی مجلس گفت: رزم‌حسینی در خصوص مقابله با دلال‌بازی و مافیا قول مساعدی به نمایندگان مجلس داده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *