سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
مسئول دفتر جنبش عصائب اهل الحق عراق:

"حاج قاسم" برادر ما عراقی‌ها بود‌

دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۱۶
کد مطلب: 740978
مسئول دفتر جنبش عصائب اهل الحق عراق گفت: سردار سلیمانی هم رزمنده، هم فرمانده و هم برادر برای ما عراقی‌ها بود و توانست برادری را میان دو کشور ایران و عراق به تصویر بکشد.
"حاج قاسم" برادر ما عراقی‌ها بود‌
به گزارش جهان نيوز، به نقل از روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیل، عارف الاسدی بعدازظهر امروز در برنامه حقانیت بین‌المللی دفاع مقدس در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار داشت: ارتباط با ایران یک رابطه سرنوشت‌ساز است و هرگز بهای دوستی با کشورهای عربی همسایه قطع ارتباط با ایران نخواهد بود.

وی با بیان اینکه ارتباط ما با ایرانی‌ها به ارتباط برادر با برادر تبدیل شده است، افزود: با توجه به شرایط کرونایی موجود عراقی‌ها امسال از عدم حضور و پذیرایی از مردم ایرانی به عنوان برادران خود در منزلشان ناراحت هستند.

مسئول دفتر جنبش عصائب اهل الحق عراق با اشاره به شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس بیان کرد: سردار سلیمانی هم رزمنده، هم فرمانده و هم برادر برای ما عراقی‌ها بود و توانست برادری را میان دو کشور ایران و عراق به تصویر بکشد.

الاسدی تصریح کرد: خاطره جنگ تحمیلی برای ایران و عراق خاطره‌ای تلخ بوده و آسیب‌های فراوانی برای هر دو کشور وارد کرده است و طبیعی است اگر جنگی رخ دهد آثار و پیامدهای تلخی دارد.

عباس فنی‌اصل معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی نیز در این برنامه افزود: در جنگ تحمیلی حدود 37 کشور دست به دست هم دادند تا انقلاب مردم از بین برود و خط حرکت عوض شود، ولی حدود پنج میلیون شیرمرد ایرانی با دست خالی ولی سرشار از ایمان در دفاع مقدس حاضر شدند و از ناموس و کیان کشور در مقابل استکبار دفاع کردند.
مرجع : خبرگزاری تسنيم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *