پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
محمود عباس:

مسئله فلسطین همچنان بزرگترین آزمون برای سازمان ملل باقی خواهد ماند

دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب: 740902
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با اعلام اینکه به تلاش خود برای دستیابی به حق عضویت کامل این کشور در سازمان ملل ادامه می‌دهد، مسئله فلسطین را بزرگترین آزمون برای این سازمان خواند.
مسأله فلسطین آزمون بزرگ سازمان ملل است
به گزارش جهان نيوز، محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، طی سخنانی به مناسبت هفتاد و پنجمین سالروز تاسیس سازمان ملل متحد بر لزوم اقدام سازمان ملل برای حل مسئله اشغال فلسطین تاکید کرد.

او در سخنرانی خود که از تلویزیون دولتی فلسطین پخش شد، گفت: مسئله فلسطین همچنان بزرگترین آزمون برای سازمان ملل متحد، اعتبار آن و آنچه که به عنوان یک حق معتبر برای همه ملت‌ها شناخته شده ‏است باقی می‌ماند و ما چیز بیشتری نمی‌خواهیم و کمتر از آنچه که این سازمان برای حق ملت‌ها به رسمیت می‌شناسد، نخواهیم پذیرفت.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین افزود: ما همچنان انتظار داریم تا سازمان ملل به مسئولیت کامل خود در دستیابی به یک راه حل مسالمت‌آمیز درباره مسئله فلسطین مطابق با قوانین بین‌المللی عمل کند.

عباس اعلام کرد: در حالی که حملات و انتقاد‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی و دولت آمریکا به سازمان ملل و قطعنامه‌های مشروع بین‌المللی شدت یافته است در مقابل التزام و تعهد ما به این سازمان افزایش می‌یابد.

او گفت: ملت فلسطین به سازمان ملل متحد امیدوار است تا حامی مبارزات مشروع فلسطینی‌ها برای رسیدن به آزادی و استقلال باشد.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در ادامه سخنانش متعهد شد به تلاش خود برای دستیابی به حق عضویت کامل این کشور در سازمان ملل متحد ادامه دهد.
مرجع : باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *