پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۳

پیام عجیب ستاره استقلال علیه کادر فنی

دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۳
کد مطلب: 740896
ستاره خط حمله تیم استقلال در پیامی خطاب به اعضای کادر فنی این تیم نوشت: «هیچوقت نمی بخشمتان» تا دلخوری او از آنها مشخص شود.
پیام عجیب ستاره استقلال علیه کادر فنی
به گزارش جهان نيوز، امیر ارسلان مطهری را می‌توان یکی از بهترین خریدهای استقلال در سالهای اخیر دانست. مهاجمی که از ابتدای حضورش در جمع آبی پوشان گلزنی را آغاز کرد و خیلی زود بدل به یکی از بهترین گلزنان این تیم شد. 


مطهری با وجود آمارهای خوب گلزنی، چه در زمان حضور مجیدی و چه بعد از آن به ندرت در ترکیب ثابت مورد استفاده قرار می‌گرفت و عمدتا به عنوان بازیکن ذخیره به میدان می‌رفت.

بعد از اتمام کار آبی پوشان در دوحه و حذف از آسیا، ارسلان مطهری در صفحه شخصی اش پیامی کوتاه اما پر از کنایه منتشر کرد و با نشان کردن مجید نامجو مطلق و صالح مصطفوی دو تن از اعضای کادر فنی تیمش، مستقیما آنها را مورد خطاب قرار داد.

مصطفوی در این پیام کوتاه نوشت: «سکوت کردم و باز هم سکوت می‌کنم! اما، به خاطر کارهایی که با من کردید را هرگز نمی بخشمتون...!»

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسین
Iran, Islamic Republic of
ببین به این میگن تیم هر جاش را میگیری از ی جای دیگه فرتی خراب میشه
France
" را" اضافه بود
حسین
Iran, Islamic Republic of
ممنون
حق باشماست