جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱۲

محدویت‌های کرونایی در تهران تشدید می‌شود

دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب: 740880
استاندار تهران با اشاره به لزوم اعمال محدودیت‌های بیشتر از ابلاغ مصوبه مربوط به نظارت جدی بر استفاده از ماسک در دستگاه‌های اجرایی خبر داد.
محدویت‌های کرونایی در تهران تشدید می‌شود
به گزارش جهان نيوز، انوشیروان محسنی بندپی در چهارمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تهران در مورد بیماری کرونا اظهار کرد: تعطیلات سبب شده که امروز روند مراجعان سرپایی و میزان بستری بیماران در بخش ویژه رو به افزایش باشد که این امر، شرایط را برای مدیریت و خدمت رسانی سخت تر می‌کند.

وی افزود: پیشنهاد استانداران و دانشگاه‌های علوم پزشکی این بود که استانداران از اختیارات استانی استفاده کنند تا برخی محدودیت‌ها اعمال شود که دیروز در جلسه ستاد ملی این امر مصوب شد، با این شرط که ستادهای استانی پیشنهادات خود را به دو وزیر بهداشت و کشور ارسال کنند و پس از تأیید آنها جنبه اجرایی پیدا کند.

استاندار تهران تصریح کرد: بر این اساس، دیروز جلسه ستاد استانی داشتیم و پیشنهاداتی ارائه شد که پس از تأیید دو وزیر در استان اجرایی می‌شود؛ چرا که تهران به چابک سازی، کم کردن تراکم و اعمال محدودیت‌های بیشتر نیاز دارد.

محسنی بندپی گفت: تهران پایلوت شده تا برخی از محدودیت‌ها به ویژه در مورد استفاده از ماسک اعمال شود، تا هر فردی که از ماسک استفاده نکند خدمت به وی ارائه نشود و هر کارمندی که بخواهد خدمت به چنین فردی ارائه کند خلاف آیین نامه عمل کرده است که این مصوبه به همه دستگاه‌های اجرایی و ملی ابلاغ شد.

وی خاطرنشان کرد: پیشنهاد استان این است که تعطیلی ورزش‌هایی که برخورد فیزیکی دارند همچنین استخرهای شنا، قهوه‌خانه‌ها، نماز جمعه و تالارها تداوم پیدا کند تا نسبت به مدیریت بیماری در شرایط شروع فصل پاییز، شیوع آنفلوآنزا و سرما، تراکم جمعیت و غیره اقدام شود.
مرجع : خبرگزاری تسنيم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ای مسئولین محترم
ای اعضای محترم ستاد((میلی))کرونا
کل ایران درگیر ویروس منحوس کروناست لطفا فقط تهران را نبینید ! شمارا به توصیه امام علی(ع) به مالک اشتر در حکم زمامداری شان در عدم تبعیض بین بلاد اسلامی ارجاع میدهم
( جهان نیوز لطفا بدون سانسور منت عرضه را بگذارید)
سیدمحمدحسین
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار یک سری به مترو و اتوبوس و تاکسی ها بزند ، یک سری به پاساژها بزنند ، یک سری به اداره های شلوغ که ارباب رجوع دارند بزنند یک سری به داروخانه های بزرگ مثل 13آبان و 29فروردین و امثالهم بزنند یک سری به بعضی بیمارستانها بزنند کاملا متوجه می شوند کرونا چطور بین مردم توزیع می شود.
Iran, Islamic Republic of
ما کارمندیم. غالب خدمات ما به صورت دورکاری انجام می شود. ولی بنا به دستور رئیس جمهور هر روز سر کار می آییم. چه لزومی دارد وقتی اکثر خدمات به مراجعین به صورت دورکاری است؛ ما هر روز در محل کار حاضر باشیم و سلامتی خود و دیگران و خانواده مان به خطر بیفتد. .
راستی مگه رییس جمهور هم کارمند دولت محسوب نمیگردد چرا برای رای اعتماد مجلس در جلسات مجلس حاضر نمی شود
Iran, Islamic Republic of
مدارس را کلا غیر حضوری کنید تا ببینید چقدر آمار رفت و آمد شهری کاهش پیدا میکند ..
Iran, Islamic Republic of
مدارس را فقط برای اینکه درآمد مدارس غیر انتفاعی که اغلب برای همین دولتی های سر کار است ، بصورت کلا غیر حضوری نکردند تا درآمدشان کم نشود!!!
Iran, Islamic Republic of
بخدا اگر کل این دولت اصلاح طلب همه با همه چند ماه مرخصی بگیرند و کلا هیچ حرف و نظری ندهند تا دوره شان تمام شود ، خود مردم هم مشکلات اقتصادی را حل میکنند و هم کرونا رو شکست میدن!!
Iran, Islamic Republic of
جوری تبلیغ میکنن که انگار کرونا تقصیر مردمه .
این کرونا را گردن مردم میندازن تا خودشون از مسئولیت شانه خالی کنند
Iran, Islamic Republic of
محدوديت هاي حرفي
ای کاش حداقل محدودیتها را خود اعضای ستاد میلی کرونا هم رعایت کنند
همین ماسکی که روحانی اینقدر باهاش مشکل داره
شجاع
Iran, Islamic Republic of
مگر استخرها تعطیل نبود ؟ .