کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شوک به استقلال؛ ۴ بازیکن بازنگشتند

ورزش 3 , 6 مهر 1399 ساعت 21:30

باشگاه استقلال به صورت رسمی اعلام کرد که 4 بازیکن با این تیم به تهران برنمیگردند.


به گزارش جهان نیوز، این چهار بازیکن همان اسامی مدنظر و مورد انتظار هواداران استقلال هستند که به همراه تیم به تهران بازنمیگردند. شیخ دیاباته، علی کریمی، روزبه چشمی و میلیچ.

دو بازیکن خارجی استقلال طبعا به دلیل پایان فصل و لزوم بازگشت به خانه استقلال را همراهی نمی کنند اما علی کریمی و روزبه چشمی در شرایطی به تهران بازنمیگردند که به نظر می رسد قصد دارند در فصل آینده در لیگ ستارگان قطر به کار خود ادامه دهند.

موضوع بازنگشتن روزبه چشمی به توافق اولیه او با ام الصلال مربوط می شود و اگر او به ایران باز میگشت، برای حضور مجدد به قطر، باید پروسه قرنطینه دو هفته ای را طی میکرد که این مسئله ممکن بود توافق او با ام الصلال را بر هم بزند. چرا که تا پایان زمان نقل و انتقالات فوتبال قطر زمان زیادی باقی نمانده است و اگر چشمی این مدت زمان را در قرنطینه به سر می برد، عملا فصل نقل و انتقالاتی فوتبال قطر به پایان می رسید.

علی کریمی نیز که قراردادی با استقلال ندارد، به همراه چشمی در قطر مانده است تا شانس خودش را برای انتخاب تیم آینده اش در این کشور محک بزند. کریمی که در ابتدا قصد حضور در قطر و ملحق شدن به کاروان استقلال در لیگ قهرمانان آسیا را نداشت، پس از مذاکره ای که با مدیران این تیم داشت، راهی دوحه شد و استقلال را در سه دیدار الشرطه، الاهلی و پاختاکور همراهی کرد.
 


کد مطلب: 740873

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/740873/شوک-استقلال-۴-بازیکن-بازنگشتند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com