کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

محمدباقر قالیباف:

با اقدامات کسانی که می‌خواهند ناکارآمدی خودشان را به ما منتقل کنند خسته نمی‌شویم/ مردم از ما کار می‌خواهند

6 مهر 1399 ساعت 12:02

هرگز با حاشیه سازی‌ها نا امید نمی ‌شویم و با اقدامات کسانی می‌خواهند ناکار آمدی خود را به ما منتقل کنند خسته نمی‌شویم ما می دانیم مردم کار می خواهند و ما می دانیم آینده روشن است.


به گزارش جهان نیوز، محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه 6 مهر) در جریان افتتاح نمایشگاه دائمی دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه طی سخنانی اظهار داشت: برای من از جهات مختلف بازدید امروز یادآور همه تاریخ گذشته دفاع مقدس بود تا این مقطع. 

وی افزود: من خاطرم هست اولین پرواز پهپاد تلاش در سال ۶۳ که روی منطقه بوارین و شهرک دوعیجی اولین تصاویر را گرفت. تا اینکه امروز تجهیزاتی را دیدیدم که می‌تواند در دورترین نقاط در هر شرایطی آب و هوایی هر نقطه‌ای را انتخاب کند و بزند. 

قالیباف ادامه داد: هفته دفاع مقدس ایام الله است. در فرهنگ قرآن ایامی است که هم نعمت خدا بر مردم نازل می شود و هم روزهایی هست که بر مردم نازل می‌شود و هر دو اینها برای یاد آوری است و تذکر است. 
 
رییس مجلس تصریح کرد: من به همسنگرانم در نیروی هوافضا تبریک می‌گویم که یک نمایشگاهی برپا کردند که جوانانی که روزهای دفاع مقدس را ندیدند، دستاوردهای حوزه هوا فضا را به تصویر کشیدند. این نمایشگاه تاریخ یک ملت در حوزه دفاع را به اتکا به سنت‌های الهی به نمایش می‌گذارد. 

وی گفت: این نمایشگاه یعنی وقتی می‌گوییم خود باوری یعنی به سنت‌های الهی ایمان داریم یعنی چیزی از دشمن تمنا نمی‌کنیم و از استقلال و شکوه و عزت مردم دفاع می‌کنیم. هفته دفاع مقدس هفته یادآوری نعمت‌های الهی است. 

قالیباف اظهار داشت: این نمایشگاه و این محیط راهبرد و استراتژی تحلیل روند ما می‌توانیم است. این همان راهبرد اتکا به توان ملی و سنت‌های الهی است. این نمایشگاه تبلور عینی جوانگرایی و مدیریت جوانانه موفق است. 

رییس مجلس ادامه داد: ما در دوران دفاع مقدس در تهیه خمپاره ۱۲۰ هم دچار مشکل بودیم. من یادم نمی‌رود می‌خواستند یک موشک را تست کنند که نا موفق بود و راکت ۲۰۰ متر جلوتر افتاد. اما امروز نشان داده شد که موشک‌های ما در کمتر از 5 سال فضا را هم می شکافد. 

وی افزود: همه این پروژه‌ها راه‌های میانبر دارد اما جوانان می‌خواهد که جسورانه تصمیم بگیرند و این راههای میان بر را بروند؛ استراتژی ما باید خلاقانه باشد و این نمایشگاه نمونه این است. 

قالیباف گفت: تبعیت از فرمان رهبری نشان می‌دهد موفقیت ما زمانی است که رابطه بین امام و امت را محکم بر قرار کنیم.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه نشان داد ما قوی هستیم اما افسوس می‌خوریم که در اقتصاد ضعیف هستیم و او بر ما  فشار آورد. دلیلش این است که در این حوزه مبتنی بر سنت‌های الهی حرکت نمی‌کنیم و به جوانان میدان نمی‌دهیم. جنگ تمام شده اما جهاد همچنان ادامه دارد. اگر در این عرصه هم درس بگیریم تردید ندارم که اگر با این فرهنگ یک برنامه پنج ساله را پیش ببریم همه کارخانه‌ها و صنعت راه می‌افتد.  

وی گفت: هرگز با این حاشیه سازی‌ها نا امید نمی ‌شویم و با اقدامات کسانی می‌خواهند ناکار آمدی خود را به ما منتقل کنند خسته نمی‌شویم ما می دانیم مردم کار می خواهند و ما می‌دانیم آینده روشن است.


کد مطلب: 740824

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/740824/اقدامات-کسانی-می-خواهند-ناکارآمدی-خودشان-منتقل-کنند-خسته-نمی-شویم-مردم-کار

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com