شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۴
۳

عکسی از مادر یک شهید که جهانی شد

يکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب: 740808
ماجرای عکس یک مادر شهید که جهانی شد را از زبان خود مادر شهید شاهین باقری در ادامه خواهید خواند.
به گزارش جهان نيوز، مادر شهید شاهین باقری درباره تصویر ماندگاری که در رسانه های داخلی وخارجی از او ثبت و ماندگار شد گفت: در عملیات خیبر در جزیره مجنون مفقود شد، ۱۱ سال از فرزندم خبری نداشتم و هر لحظه منتظر بازگشتش بودم تا جایی که هرگاه کسی درب خانه را می‌زد به گمان بازگشت شاهین به سمت درب می‌دویدم و هر بار بیش از قبل ناامید می‌شدم.

هرگاه کاروانی از شهدا به تهران می‌آمد به امید اینکه خبری از فرزندم بگیرم به استقبال شهدا می‌رفتم. یک روز زمستانی هنگامی که برف هم شدید می‌بارید متوجه شدم کاروانی از شهدا به تهران آمده فوراً به سمت آن کاروان رفتم. در همین حال عکسی از من در کنار ماشین حمل شهدا گرفته شد که این عکس در رسانه‌های داخلی و خارجی بازتاب زیادی داشت.
 

شاهین ۱۲ اسفند‌ ۶۲ در جزیره مجنون به شهادت رسید و پیکرش هم در باتلاق‌های این جزیره ماند، اما بلاخره پس از ۱۱ سال به من خبر دادند که پیکر فرزندت بازگشته؛ وقتی برای دریافت پیکر شاهین رفتم تنها چند کیلو استخوان تحویلم دادند و آن روز به یاد روز تولدش افتادم که تنها ۳ کیلو داشت و آن روز هم ۳ کیلو از استخوان‌هایش را تحویلم دادند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
فقط خدا صبر بده
Iran, Islamic Republic of
شهدا شرمندهایم و خانواده های شهدا
عبدالله ایرانی
Iran, Islamic Republic of
بغض گلو و اشک و اشک و اشک ،