پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۳۴
یادداشت جدید شریعتمداری//

فتنه سبز به زادگاه خود باز می‌گردد!

يکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۶:۱۶
کد مطلب: 740764
مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه سخن ترامپ این است که اگر در انتخابات ریاست‌جمهوری رای نیاورد و پیروز نشود، حتماً تقلب صورت گرفته است، نوشت: این سخن ترامپ و راهی که در پیش گرفته است دقیقاً همان مسیری است که رهبران و اصحاب فتنه آمریکایی- اسرائیلی ۸۸ در پیش گرفته و دنبال کرده بودند.
فتنه سبز به زادگاه خود باز می‌گردد!
به گزارش جهان نيوز، حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در یادداشتی تحت عنوان« فتنه سبز به زادگاه خود باز می‌گردد!» نوشت:

۱- در این اظهار‌نظرها که اخیراً با نزدیک شدن زمان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از سوی مقامات بلند‌پایه این کشور‌، مخصوصاً شخص ترامپ مطرح می‌شود دقت کنید؛

پنج‌شنبه هفته گذشته، دونالد ترامپ در جریان یک نشست خبری در کاخ سفید درباره تعهد خود به انتقال مسالمت‌آمیز قدرت در صورت شکست وی در انتخابات گفت: «‌انتقالی در کار نخواهد بود بلکه تداوم ریاست‌جمهوری من را خواهیم داشت»!

باز هم از دونالد ترامپ در یک نشست خبری است:

«ما برنده می‌شویم. نمی‌بازیم مگر اینکه تقلب کنند. نگاه من این‌طور است. نمی‌توانیم اجازه بدهیم تقلب کنند. کشورمان در خطر است، چون این آدم‌ها کشورمان را نابود می‌کنند نمی‌توانیم اجازه بدهیم این کار را انجام بدهند»!

و این هم اظهار نظر دیگری از ترامپ: «در حالی که می‌دانیم در هزاران هزار رأیی که سرنوشت متفاوتی را رقم می‌زدند تقلب صورت گرفته احمق‌بازی در نمی‌آوریم که بگوییم، اوه، بیایید قدرت را انتقال دهیم»!.

«‌توماس فرید‌من» تحلیلگر معروف آمریکایی با اشاره به اظهارات ترامپ که پی‌در‌پی و به هر بهانه‌ای مطرح می‌شود، ابراز نگرانی کرده و تاکید می‌کند که آمریکا در جریان انتخابات ریاست جمهوری پیش‌روی با یک جنگ داخلی تمام‌عیار رو‌به‌رو خواهد شد.

مقامات ارشد پنتاگون گفته‌اند نگرانند در صورت ایجاد ناآرامی‌های داخلی بعد از انتخابات ریاست‌جمهوری، ترامپ ارتش را برای سرکوب وارد خیابان‌ها کند!

ژنرال «مارک الکساندر میلی» رئیس ‌ستاد مشترک ارتش آمریکا در واکنش به نگرانی شدید کنگره از تصمیم ترامپ و احتمال بروز جنگ داخلی، نامه‌ای به کنگره فرستاد و در آن تصریح کرد: «‌ارتش آمریکا مصمم است نقشی در حل و فصل اختلافات و مناقشات انتخاباتی نداشته باشد».

۲- سخن ترامپ که بارها بر آن تاکید ورزیده و همه روزه نیز آن را تکرار می‌کند، این است که اگر در انتخابات ریاست‌جمهوری رای نیاورد و پیروز نشود، حتماً تقلب صورت گرفته است و او برای مقابله با آن -بخوانید مقابله با رأی مردم- ارتش را به میدان آورده و جنگ داخلی به راه می‌اندازد!.

این سخن ترامپ و راهی که در پیش گرفته است برای شما آشنا نیست؟! دقیقاً همان مسیری است که رهبران و اصحاب فتنه آمریکایی- اسرائیلی ۸۸ در پیش گرفته و دنبال کرده بودند.

نامزد فتنه‌گران قبل از آنکه شمارش آراء آغاز شود اعلام کرد پیروز انتخابات است! و قبل از انتخابات هم از جانب همان طیف اعلام شده بود اگر موسوی رای نیاورد، مردم به خیابان‌ها بریزند! و... کیهان که فرمول دیکته‌شده به فتنه‌گران را دنبال می‌کرد و تمامی مراحل فتنه حتی انتخاب رنگ را پیش‌بینی کرده بود، روز ۲۰ خرداد ۸۸، یعنی ۲ روز قبل از انتخابات، تیتر یک صفحه اول خود را به این هشدار اختصاص داد «این هشدار را جدی بگیرید؛ آخرین پرده سناریوی افراطیون، آشوب پس از شکست». چه شباهتی؟! گفتنی است فتنه‌گران ۸۸ در اجرای دستورالعملی که به آنها دیکته شده بود کوتاهی نکردند ولی اسلام و ایران و مردم را نشناخته بودند و...

۳- این روزها، آمریکا و متحدانش در لبه همان چاهی قرار گرفته‌اند که سال ۸۸ برای ایران اسلامی حفر کرده بودند و همه توان خود را به میدان آورده بودند تا اسلام و جمهوریت نظام را در آن ‌انداخته و از میان بردارند. حالا فتنه سبز به زادگاه خود بازگشته و می‌رود تا آتش فتنه‌ای را که برای ایران اسلامی تدارک دیده و ناکام مانده بود، به جان طراحان اصلی آن بیندازد... و چه حکیمانه و امید‌آفرین است کلام خداوند تبارک و تعالی «وَمَکَروا وَمَکَرَ اللهُ وَاللهُ خَیرُ الماکِرینَ».
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خوب در امریکا ویا هر کشور دیگری تقلب بشود به مردم ایران چه کمکی میکند..?!
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی به این متن داشت
محمد ص
Iran, Islamic Republic of
راه درست اینه که نظرات حسین شریعتمداری رو بخونی و بر خلافش عمل کنی
اصغر
Iran, Islamic Republic of
احتمالا از کابینه هستی. نه؟
پس علت گرانی دلار، بیکاری، تورم، گرانی و .... پیدا شد.مرسی!
Iran, Islamic Republic of
حاج حسین با این متن ، ترامپ را به احمدی نژاد تشبیه نموده است.
سرور
Iran, Islamic Republic of
...!!
Iran, Islamic Republic of
متن را درست بخون
رفتار انتخاباتی ترامپ شبیه به میر حسین موسوی است قربان
Iran, Islamic Republic of
آقای شریعتمداری عزیز ، اصولگرایان در 42 سال عمر نظام جمهوری اسلامی هیچوقت شانس پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری نداشته اند ومطمئنا در 1400 هم ندارند.
محمدجواد
Iran, Islamic Republic of
لطفا یه بار متن رو بخون بعد اظهار نظر بفرما.
Iran, Islamic Republic of
حداقل این کمک را می کنه که یه بار دیگه فتنه 88 را به یه شکل دیگه مرور کنند!
شکوه ۸۸
Iran, Islamic Republic of
آقای شریعتمداری شما حرف دیگه ای ندارید؟!
Canada
چه ربطی به این متن داشت؟
ازمعایب فضای مجازی اینه که هر ببوئی اظهار نظر میتونه بکنه.
Iran, Islamic Republic of
افاضه فرمودند !!
Iran, Islamic Republic of
داداش درست گفت برادر حاج حسین. سودای قدرت در اصلاح طلبان موج می زند.
غلام
Iran, Islamic Republic of
شلوغ نکن شریعتمداری
آفرین دقیقا همین طور است
Iran, Islamic Republic of
نامزد فتنه‌گران در سال 88 حتی قبل از اینکه اخذ آرا به اتمام برسد اعلام کرد که پیروز انتخابات است!!!
خدا را فراموش نکنیم
Iran, Islamic Republic of
منفی دهندگان محترم احتمالا دچار فراموشی شده اند -نامزد فتنه حدود ساعت 18 با تشکیل مصاحبه مطبوعاتی خود را پیروز انتخابات نامید!!!!!! در حالیکه در بسیاری از حوزه ها انتخابات تا ساعت 24 ادامه داشت!
....
Iran, Islamic Republic of
...
جو کاملا" مشخص میکرد که میرحسین پیروز هست !!
Iran, Islamic Republic of
برای همین جو زده شدند و طرح دشمن را پیاده کردند
Iran, Islamic Republic of
دستت طلا حاج حسین،ازقدیم گفتن چیزی که عوض داره گله نداره،قران مجید هم میفرماید:ولایحیق المکرالسیه الاباهله،مکروفتنه برای دیگران تاثیر نداردمگر به مکروفتنه کننده برمیگردد
Iran, Islamic Republic of
حاج حسین ساده زیسته ، با طلا کاری نداره
Iran, Islamic Republic of
پیش بینی من این است که در آمریکا اتفاق خاصی نخواهد افتاد. به این جنگ روانی ترامپ دلخوش نباشید.
Iran, Islamic Republic of
...
United States
آقای شریعتمداری...‌‌ترامپ گزینه...... مطلوب اصولگرایان.....بود....و....است.... خواهد بود.....ربطی...به فتنه....سبز....ندارد......بلکه....به...کاسیان.....فتنه....ربط....دارد
Russian Federation
قیاس مع الفارق کرده اید..
Iran, Islamic Republic of
احسنت کاملا درسته برگشت طرف خودشون
United Arab Emirates
وَمِنَ النَّاسِ مَنْ يَقُولُ آمَنَّا بِاللَّهِ وَبِالْيَوْمِ الْآخِرِ وَمَا هُمْ بِمُؤْمِنِينَ يُخَادِعُونَ اللَّهَ وَالَّذِينَ آمَنُوا وَمَا يَخْدَعُونَ إِلَّا أَنْفُسَهُمْ وَمَا يَشْعُرُونَ فِي قُلُوبِهِمْ مَرَضٌ فَزَادَهُمُ اللَّهُ مَرَضًا ۖ وَلَهُمْ عَذَابٌ أَلِيمٌ بِمَا كَانُوا يَكْذِبُونَ وَإِذَا قِيلَ لَهُمْ لَا تُفْسِدُوا فِي الْأَرْضِ قَالُوا إِنَّمَا نَحْنُ مُصْلِحُونَ أَلَا إِنَّهُمْ هُمُ الْمُفْسِدُونَ وَلَٰكِنْ لَا يَشْعُرُونَ)
[سوره البقرة 8 - 12]
Iran, Islamic Republic of
تمام سایت ها و نظرسنجی ها و رسانه های حامی دموکرات ها و هیلاری کلینتون شانس ترامپ را صفر میخواندند..
Iran, Islamic Republic of
ايشان با وجود بازنشستگي چرا كيهان را ول نميكند ..؟!!
علی رضا
Iran, Islamic Republic of
همیشه دارم به این فکر می کنم ......
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
هنوز هم كه فتنه سبزي ها در ايران حاكم هستند .!!
.
Iran, Islamic Republic of
واکنش های شتابزده به متن شریعتمداری مشخص کرد فتنه گران آمریکایی مخفی شده اند....