سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۱
۲

حذف آبی ها از آسیا؛ داور سرِ استقلال را برید

شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۴۵
کد مطلب: 740756
تیم فوتبال استقلال با شکست مقابل پاختاکور ازبکستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با این رقابت‌ها خداحافظی کرد.
حذف آبی ها از آسیا؛ داور سرِ استقلال را برید
به گزارش جهان نيوز، تیم فوتبال استقلال از ساعت 21:15 امشب (شنبه) در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه الجنوب دوحه قطر به مصاف پاختاکور ازبکستان رفت که در نهایت با نتیجه 2 بر یک شکست خورد و با این رقابت‌ها وداع کرد.

علی کریمی در دقیقه 33 تیم استقلال را پیش انداخت، اما دراگان کران در دقیقه 43 بازی را به تساوی کشاند و در دقایق ابتدایی نیمه دوم نیز ارن دردیوک گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

در دقیقه 80 این مسابقه بازیکن پاختاکور در محوطه جریمه به شکل واضحی توپ را با دست کنترل کرد، اما داور عمانی به شکل عجیبی دستور ادامه بازی داد.

ترکیب پاختاکور: الدوربیک سویونف، خوجی اکبر علی جنف (2+90 - ایسماعیلف)، انزور اسماعیلف، جلال‌الدین ماشاریپوف، دراگان کران، ایگور کریمتس، دوستون برگ خامادوف (72 - سیدیکف)، اودیل ژامرابکوف، سردار خوجایف (84 - کوجایف)، فرخ سایفیف (1+90 - آزاموف) و ارن دردیوک (72 - ایگور سرگیف).

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، میلاد زکی‌پور، روزبه چشمی، عارف غلامی، علی کریمی، شیخ دیاباته، فرشید اسماعیلی (68 - زکریا مرادی)، مهدی قائدی، مسعود ریگی (77 - فرشید باقری)، محمد دانشگر و امیر ارسلان مطهری (53 - آرش رضاوند).
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ناداوری عامل حذف استقلال
Iran, Islamic Republic of
استقلال اول به بدنسازی ضعیف و بازیکنانی مثله چشمی، غلامی،حسینی،زکی پور باخت بعد داور مقصر بود