پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

وضعیت رزم‌حسینی در مجلس از نگاه این نماینده

شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۷
کد مطلب: 740752
نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای رزم‌حسینی نقاط درخشانی در کارنامه کاری خود دارد لذا می‌تواند رای قابل قبولی از نمایندگان مجلس دریافت کند.
وضعیت رزم‌حسینی در مجلس از نگاه این نماینده
حجت‌الاسلام اکبر احمدپور با اشاره به عملکرد خوب علیرضا رزم‌حسینی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در دوره های مختلف مدیریتی گفت: ایشان در دوره استانداری کرمان و بویژه در شهر قلعه گنج کارنامه خوبی از مدیریت خود بر جا گذاشت که به صورت مشخص اقدامات ایشان درقلعه‌گنج مورد توجه مقام معظم رهبری نیز قرار گرفت.

وی ادامه داد: وحدت بین جریانات و نیروهای مختلف استانی و همسویی با گروه‌های مختلف در خراسان رضوی از دیگر اقدامات قابل توجه ایشان در کسوت استانداری بود که مورد اذعان همگان است.

ماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی به اقدامات اقتصادی رزم‌حسینی در خراسان رضوی اشاره کرد و افزود: مهمترین فعالیت اقتصادی گزینه پیشنهادی وزارت صمت در خراسان رضوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی بود که باعث شد در هر نقطه یک معین اقتصادی برای باز شدن گره‌های اقتصادی تعیین شود.
 
احمدپور خاطرنشان کرد: ایشان در دوران دفاع مقدس هم نقش بسیار مهم و ارزشمندی داشته و در لشکر ثارا... به عنوان قائم مقام سردار شهید سلیمانی حضور داشتند. به هرحال امیدواریم ایشان با نقاط درخشان و روشن کارنامه خود بتواند رای اعتماد مجلسی‌ها را کسب کرده و در مقام وزارت صمت اقدامات ارزشمندی را به ثمر برساند.
وی اضافه کرد: با توجه به شناخت قابل قبولی که مجلسی‌ها از آقای رزم‌حسینی و سوابق و پیشینه ایشان دارند، فکر می‌کنم فضای عمومی مجلس نسبت به ایشان خوب است و ایشان رای قابل قبولی را بدست خواهند آورد.
 
مرجع : افکار نیوز
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *