کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

۷ مرتبه ترفیع درجه بهروز نعمتی در وزارت نفت در ۷ روز متوالی

مشرق , 5 مهر 1399 ساعت 13:06

بهروز نعمتی نماینده سابق مجلس که به لطف حمایت‌هایش از بیژن زنگنه در سال ۱۳۹۵ در ۴۸ سالگی به استخدام وزارت نفت درآمد، طی ۷ روز ۷ مرتبه ترفیع درجه پیدا کرده است.


به گزارش جهان نیوز، بر اساس سند کارگزینی بهروز نعمتی که اخیرا منتشرشده، وی ۲۰ آذر ۱۳۹۵ زمانی که ۴۸سال داشته به استخدام رسمی وزارت نفت درآمده است.

پس از استخدام، درجه استخدامی وی طی ۷ روز متوالی یعنی روزهای ۲۱ تا ۲۷ آذر ۱۳۹۵ هر روز یک درجه بالاتر شده است. این در حالی است که کارکنان و مدیران معمولی وزارت نفت برای هر یک درجه ترفیع باید سال‌ها منتظر بمانند.
 

نعمتی در ۲۷ آذر سال گذشته هم یک درجه ترفیع دیگر گرفته و به درجه D  نائل شده است. او اکنون طبق چارت سازمانی وزارت نفت فقط یک مرحله دیگر ترفیع در پیش دارد که Over D است.

نعمتی از حامیان زنگنه در مجلس‌های نهم و دهم بود و بیژن زنگنه وزیر نفت هم اینگونه مزد زحمات او را داده است. پایه حقوق او ۹ میلیون و فوق‌العاده جذبش ۲.۷ میلیون تومان تعیین شده است.

نعمتی پس از پایان مجلس دهم، عنوان مشاور وزیر نفت را به عهده دارد. نعمتی در حالی در ۴۸ سالگی با مدرک مدیریت اجرایی به استخدام وزارت نفت درآمده، که متخصصان نفتی فارغ‌التحصیل دانشکده نفت در دولت‌های یازدهم و دوازدهم از استخدام در وزارت نفت بازمانده‌اند.


کد مطلب: 740724

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/740724/۷-مرتبه-ترفیع-درجه-بهروز-نعمتی-وزارت-نفت-روز-متوالی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com