پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۵

اینفوگرافیک/ جوان‌ترین فرماندهان شهید

شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۶
کد مطلب: 740680
صفحات تاریخ پرافتخار جنگ تحمیلی مالامال از مجاهدت‌های غرورآفرین جوانان ایران است. خلاقیت‌ها و ابتکار عمل‌هایی که با تکیه بر توان داخلی توسط جوانان رزمنده ایرانی رقم خورد در تاریخ جنگ‌های نظامی جهان کم‌نظیر بود، به‌طوری که بن‌بست‌های بزرگی را از سر راه برداشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
رحمت الله علیهم اجمعین
جهان
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت مخاطبان محترم سایت جهان نیوز، آخرین عکس متعلق به شهید عباس ورامینی است که به اشتباه نام شهید بروجردی درج شده.
Iran, Islamic Republic of
این همه سال از فقط از فرماندهان و سرداران بزرگوار شهید نام برده شد و حق ده ها هزار بلکه صدهاهزار شهید رزمنده که تابع این سرداران و فرماندهان عزیز بودند ادا نشد..
Iran, Islamic Republic of
اینجوری ها هم نیست، کلی عکس، خاطره و کتاب برای غیر سرداران چاپ شده، هرکس که چیزی برای گفتن داشته و نکته ای، جمع آوری شده، شما هم اگر چیزی دارید به بنیاد حفظ آثار در استان یا در تهران مراجعه کنید با جون و دل ثبت و ضبط میشه و اگر واقعا کیفیت داشته باشه و از نظر متن و محتوا با کیفیت باشه حتی تبدیل به کتاب میشه
Iran, Islamic Republic of
عکس آخری که زدید عکس شهید عباس ورامینی است نه شهید محمد بروجردی، ضمنا محل سکونت شهید بروجردی تهران بوده و نه بروجرد، همچنین شهیدان باکری و کلی دیگه هم جوان بودند ، کارهاتون رو قوی کنید