کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نامجومطلق: پاختاکور را آنالیز کرده‌ایم

باشگاه خبرنگاران , 4 مهر 1399 ساعت 20:19

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره دیدار این تیم مقابل پاحتاکور توضیحاتی را بیان کرد.


به گزارش جهان نیوز، مجید نامجومطلق سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از بازی با پاختاکور ازبکستان اظهار داشت: پاختاکور تیم خوبی است و به خوبی آن را آنالیز کرده ایم. از نقاط ضعف و قوت پاختاکور استفاده می‌کنیم. امیدوارم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

او افزود: هر سه روز یکبار بازی می‌کنیم. خوشبختانه با توجه به اینکه به دلیل حذف الوحده در بازی اول تیم ما در شرایط بازی قرار نداشت، رفته رفته وضعیت استقلال بهتر شد.

سرمربی استقلال ادامه داد: از نیمه دوم بازی با الشرطه که تیم بسیار خوبی بود شرایط استقلال بهتر شد و با الاهلی هم فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم که امیدوارم تداوم داشته باشد. فردا وارد مرحله بعدی می‌شویم و باید این بازی یک برنده داشته باشد.

نامجو مطلق خاطرنشان کرد: قطعا برنامه ریزی‌های لازم را برای این شرایط انجام می‌دهیم. ۲ - ۳ بازیکن مصدوم داریم که امیدوارم به بازی با پاختاکور برسند. با توجه به فشردگی بازی‌ها مقداری خستگی بین بازیکنان ما وجود دارد. باید در بحث ریکاوری با آن‌ها کار کنیم و از لحاظ روحی و روانی آن‌ها را بالا ببریم.

او تصریح کرد: با نشان دادن فیلم و آنالیز باید تاکتیک‌ها را به بچه‌ها بگوییم و برای بازی فردا از این موضوع استفاده می‌کنیم.


کد مطلب: 740636

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/740636/نامجومطلق-پاختاکور-آنالیز-کرده-ایم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com