کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دشت سه امتیازی نویدکیا از ژاوی

خبرگزاری فارس , 3 مهر 1399 ساعت 20:42

تیم فوتبال سپاهان ایران موفق شد در آخرین بازی آسیایی خودش به پیروزی مقابل السد قطر دست پیدا کند.


به گزارش جهان نیوز، سپاهان ایران در آخرین مسابقه خودش در گروهD لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد قطر قرار گرفت و موفق شد در ورزشگاه خانگی این تیم (جاسم بن حمد شهر دوحه) به پیروزی دو بر یک دست پیدا کند.

سپاهان با این پیروزی 7 امتیازی شد و اگرچه در رتبه سوم جدول ماند اما فرصت صدرنشینی را از السد گرفت. نماینده قطر نیز با قبول این شکست، 9 امتیازی و در پله دوم گروه ماند. النصر عربستان به عنوان تیم اول از این گروه صعود کرد و السد نیز به عنوان تیم دوم راهی مرحله می‌شود. تیم العین امارات نیز با عنوان چهارمی در گروه مرگ به کار خودش در این فصل لیگ قهرمانان آسیا پایان داد.

داور: سیواکورن پو اودوم (تایلند)
کمک‌ها: راوت ناکاریت و تاناته چوچوئن (تایلند)
کارت زرد: سجاد شهباززاده از سپاهان / حسام کمال از السد
کارت قرمز: -
گل‌‌ها: رضا میرزایی (14) و سجادشهباززاده(53) برای سپاهان / هاشم علی(82) برای السد

 ترکیب تیم سپاهان ایران: پیام نیازمند، گئورگی ولسیانی، محمد نژادمهدی، امید نورافکن، دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی (88-حامدبحیرایی)، مهدی کیانی، محسن مسلمان (64-محمد کریمی)، رضا میرزایی (64-رضا دهقانی)، محسن الغسانی (45-محمد محبی) و سجاد شهباززاده (2+90-کی‌روش استنلی)

سرمربی: مجتبی توتونی

ترکیب تیم السد قطر: مشعل عیسی برشام، احمد بدر سیار، طارق سلمان (45-عبدالکریم حسن)، محمد البیاتی (61-خوخی)، بها ممدوح اللیثی، رودریگو تاباتا، هاشم علی، یوسف عبدالرزاق، عبدالله اسماعیل العلی، مصعب خضیر محمد و حسام کمال

سرمربی: ژاوی هرناندز
 


کد مطلب: 740593

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/740593/دشت-سه-امتیازی-نویدکیا-ژاوی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com