جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۵

صنعاء: پادشاه عربستان اگر می‌تواند با خودِ ایران رو به رو شود

پنجشنبه ۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب: 740559
عضو ارشد شورای عالی سیاسی یمن در توییتی کنایه آمیز خطاب به ملک سلمان گفت که «اگر عربستان با ایران تسویه حساب‌هایی دارد، بهتر است با خود این کشور رو به رو شود».
عربستان اگر می‌تواند با خود ایران مواجه شود
به گزارش جهان نيوز، «محمد علی الحوثی» عضو ارشد شورای عالی سیاسی یمن به ادعاهای پادشاه سعودی در مجمع عمومی سازمان ملل علیه ایران و یمن واکنش نشان داد.

محمد علی الحوثی در صفحه توئیتر خود نوشت: «ملک سلمان به خوبی می‌داند که جنگ یمنی‌ها فقط با آمریکایی است که با سلاح‌هایش از خاک عربستان علیه ملت یمن می‎جنگد».

وی افزود: «اگر پادشاه سعودی تسویه حساب‌هایی با ایران دارد، بهتر است با خود این کشور رو به رو شود».

پادشاه سعودی دیروز در سخنانی در هفتاد و پنجمین مجمع عمومی سازمان ملل مدعی شد که ریاض هرگز از ملت یمن دست بر نمی‌دارد تا از «سلطه» ایران رها شود.

این در حالی است که رژیم تحت امر ملک سلمن از شش سال پیش بی‌رحمانه‌ترین و ویرانگرترین جنگ را علیه ملت یمن به راه انداخته و علاوه بر کشتار ده‌ها هزار نفر از مردم بی‌دفاع این کشور، آنها را هدف محاصره همه جانبه زمینی، دریایی و هوایی قرار داده است.

ملک سلمان در سخنرانی دیروز خود همچنین مدعی شد که صنعاء مانع ورود کمک‌های انسان دوستانه به یمن و حل سیاسی بحران این کشور می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شجاع
Iran, Islamic Republic of
خودش و خاندانش جرات ندارند در خواب هم اسم ایران را بیاورند
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
سعودی ها جنایتکار شماره یک از سال 2015 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگر با حمایت و پشتیبانی آمریکا جنایتکار شماره یک و اروپا جنایتکار شماره یک در یمن جنایت می کنند و آدم می کشند، شاه سعودی دنبال محکوم کردن ایران است شرم آور است.
Iran, Islamic Republic of
ملت ایران ازسال 1357 تاکنون جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی عربستان و متحدانش را فراموش نخواهند کرد
Iran, Islamic Republic of
یه روزی ما می ریم سراغ شون
یا حیدر کرار زند نقش به زودی بر پرچم سبز عربستان سعودی