جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

بازداشت سارقان منازل تهران در زندان اصفهان

پنجشنبه ۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۵۶
کد مطلب: 740545
دو برادر که با همدستی یکی از دوستانشان از منازل شهروندان در پایتخت سرقت می‌کردند در زندان اصفهان بازداشت شدند.
بازداشت سارقان منازل تهران در زندان اصفهان
به گزارش جهان نيوز، شامگاه سی‌ام تیرماه امسال مردی با مرکز فوریت‌های پلیس‌۱۱۰ تماس گرفت و گزارش یک سرقت را اعلام کرد. لحظاتی بعد تیمی از مأموران کلانتری‌۱۱۸ ستارخان در محل حاضر شدند. شاکی در توضیح ماجرا گفت: عصر امروز همراه خانواده‌ام برای رفتن به مهمانی خانه را ترک کردم. لحظاتی قبل وقتی به خانه برگشتیم متوجه شدیم که وضع خانه به هم ریخته است. در بررسی بیشتر متوجه شدیم که مقداری طلا، پول نقد، پنج‌ساعت مچی در مجموع ۲۵۰‌میلیون‌تومان سرقت شده است.

بعد از مطرح شدن شکایت پرونده برای بررسی تخصصی به پایگاه هشتم پلیس‌آگاهی تهران فرستاده شد. مأموران پلیس بعد از بررسی اظهارات شاکی و حضور در صحنه سرقت، دوربین‌های مداربسته ساختمان‌های اطراف را بررسی کرده و موفق شدند تصویر دو نفر از سارقان را به دست آوردند. در تحقیقات بیشتر پلیس مشخص شد که دو سارق با هم برادر هستند و سیامک و سیروس نام دارند. بررسی سوابق دو برادر نشان داد که متهمان از مجرمان سابقه‌دار هستند که بار‌ها به اتهام سرقت بازداشت شده و به زندان افتاده بودند.

بعد از به دست آمدن این اطلاعات بود که مشخص شد که سیامک و سیروس چندی قبل هنگام دستبرد به منازل مردم در اصفهان بازداشت شده و به زندان افتادند. بنابراین دو متهم از زندان اصفهان به تهران منتقل شدند.

سیروس و سیامک در بازجویی‌های صورت گرفته به سرقت‌های سریالی از منازل شمال و شمال غرب تهران اعتراف کردند. متهمان گفتند که سرقت‌ها را با کمک یکی از دوستانشان مرتکب شده بودند.

با اطلاعاتی که دو متهم در اختیار پلیس گذاشتند سومین عضو باند هم چند روز قبل بازداشت و مقداری لوازم سرقت شده از مخفیگاهش کشف شد. سرهنگ کارآگاه بهزاد اختیاری، رئیس پایگاه هشتم پلیس‌آگاهی تهران گفت: تحقیقات برای کشف جرائم بیشتر اعضای باند در جریان است.
مرجع : روزنامه جوان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *