کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازجویی از مدیرعامل استقلال با کیف جادویی!

تسنیم , 2 مهر 1399 ساعت 15:32

مدیرعامل استقلال که قصد داشت برای اضافه شدن به اردوی این تیم به قطر برود، نه تنها در فرودگاه مورد بازجویی قرار گرفت بلکه بخشی از پول همراهش نیز توقیف شد.


به گزارش جهان نیوز، احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال شب گذشته در حالی که قصد سفر به قطر را داشت به دلیل داشتن مقدار زیادی ارز که برای خروج آن از کشور مجوز نگرفته بود، در فرودگاه مورد بازجویی قرار گرفت‌.

پیگیری خبرنگار تسنیم نشان می‌دهد که پول همراه مدیرعامل استقلال 100 هزار دلار بوده که با احتساب دلار 27 هزار تومانی مبلغ 2 میلیارد و 700 میلیون تومان می‌شود. پس از بازجویی از سعادتمند، 50 هزار دلار این پول توقیف می‌شود، 15 هزار دلار به سعادتمند پس داده شده و 35 هزار دلار آن به باشگاه بازگردانده می‌شود.

با توجه به اینکه پرونده در فرودگاه امام خمینی (ره) باید مورد بررسی بیشتر قرار می‌گرفت، «کاظم قیم» معاون امور بین الملل باشگاه به عنوان نماینده باشگاه بازداشت می‌شود. وی تا 3:30 صبح نیز در بازداشت به سر برد و 3 میلیارد تومان برای آزادی وی به عنوان وثیقه در نظر گرفته شد.

اقدام نسنجیده مدیرعامل استقلال و عدم کسب مجوز باعث شد که 50 هزار دلار از این پول توقیف شده و معاون باشگاه استقلال نیز باید به دادسرا برود. گفته می‌شود سعادتمند نیز پس از بازگشت از قطر باید توضیحات لازم را در این باره به مراجع قانونی ارائه کند.


کد مطلب: 740516

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/740516/بازجویی-مدیرعامل-استقلال-کیف-جادویی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com